کد خبر : 1667960 | 22 بهمن 1398 ساعت 20:43 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

مکس آلگری سرمربی یوونتوس خواهد شد؟

ممکن است مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس دوباره هدایت این تیم را در دست گیرد.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس خواهد شد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته بود که مکس آلگری علی‌رغم عملکردی درخشان طی پنج فصل هدایت یوونتوس، از این تیم جدا شده و علی‌رغم مطرح شدن پیشنهادهای فراوان، او هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. حالا شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این سرمربی به یوونتوس مطرح شده است.

 

1450410

 

طبق ادعای نشریه لارپابلیکا، گروهی در بین مدیران یوونتوس وجود دارند که خواستار بازگشت آلگری هستند، همچنین آندره آنیلی نیز هنوز در مورد حفظ ساری قانع نشده است. آلگری در ماه ژوئن با وجود کسب پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری آ، از یوونتوس اخراج شد و اگرچه نام او بارها برای هدایت بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و تاتنهام مطرح شده، اما آلگری تاکید کرده قصد دارد یک سال استراحت کند.

 

شرایط برای مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی و فعلی یوونتوس چندان مساعد نیست و شکست هفته گذشته یووه مقابل ورونا باعث شده صدر جدول تقدیم اینتر شده و فاصله لاتزیو نیز با یوونتوس به یک امتیاز برسد. با توجه به اینکه مکس آلگری هنوز با یوونتوس قرارداده داشته و فسخی صورت نگرفته، راحت ترین راه حل توافق با اوست و مدیران یوونتوس می توانند به سرعت با آلگری همکاری شان را آغاز کنند. مکس آلگری با فضای رختکن و بازیکنان آشنایی کامل داشته و در این مقطع می تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم سابقش لقب گیرد.

دیدگاه‌ها