کد خبر : 1667977 | 22 بهمن 1398 ساعت 21:37 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: در مورد نیمار صبور خواهم بود

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد رویکرد او در مورد نیمار صبوری است.

توماس توخل: در مورد نیمار صبور خواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، دوباره و در آستانه آغاز مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان، نیمار دچار مصدومیت شده و زمان دقیق بازگشت او به میادین هنوز مشخص است. اما توماس توخل مدعی شد در این رابطه عجله ندارد و بعد از تمرینات در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد.

 

1468217

 

توماس توخل گفت: "نیمار مصدوم است، ما باید در مورد او صبور بوده و مراقب باشیم. ما تصمیم داریم پس از تمرین در مورد بازی دادن یا خط زدن نام نیمار از لیست تصمیم بگیریم."

 

پاری سن ژرمن در سه فصل متوالی اخیر نتوانسته از اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند و مغلوب تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد شده است.

 

توماس توخل در این رابطه گفت: "ما می توانیم بگوییم که این اتفاق تقصیر ما بوده و تاریخ باشگاه اینگونه رقم خورده است. در دیدار برابر تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد، نمی توانیم منتظر بمانیم همه رویکردی مثبت داشته باشند. اما برای من هیچ چیز تغییر نمی کند. من هر روز در کنار تیم بوده و بسیار خوشحالم که در دور یک هشتم حضور داریم. کار کردن در تیمی رقابت طلب مانند پاری سن ژرمن رویای همه است. ما مثبت باقی مانده و نمی خواهیم از اتفاقات بیرونی تحت تاثیر قرار بگیریم. این ورزش است، شما باید همیشه دوباره تلاش کرده و هرگز تسلیم نشوید."

دیدگاه‌ها