کد خبر : 1668109 | 23 بهمن 1398 ساعت 15:55 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک ستاره فرانسوی پاسخ می دهد

شش ماه دوری دمبله از میادین دروغ است؟

پس از اعلام این خبر که عثمان دمبله شش ماه به دور از میادین خواهد ماند شایعاتی مبنی بر دورغ بودن این ادعا مطرح شد.

شش ماه دوری دمبله از میادین دروغ است؟

به گزارش"ورزش سه"، عثمان دمبله به دلیل مصدومیت در تمرینات بارسا روز گذشته در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت. دمبله به تازگی از بند مصدومیتی دو ماهه رها شده بود که بار دیگر مصدوم شد. آسیب دیدگی او مشابه با سال 2017 بود که باعث شد 4 ماه به دور از میادین باشد و تصور می شد که این بار هم دوری او بیش از 4 ماه نباشد. در این صورت بارسلونا اجازه جذب مهاجم به جای او را پیدا نمی کرد.

در نهایت پس از جراحی اعلام شد که دوری او شش ماه به طور می انجامد و به این ترتیب بارسا حالا می تواند نام او را از فهرست خارج کرده و یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.

 

 

1477627

 

 

لاس لِمپینن جراح دمبله در واکنش به دروغ بودن دوری شش ماهه ی دمبله گفت:« جراحی دمبله خیلی خوب پیش رفت و خوشبختانه شدت مصدومیت او دقیقا همانطوری بود که در ام آر آی نشان داده شده بود و ما به هنگام عمل، دچار مشکلات جدید نشدیم. باید بگویم که شدت مصدومیت تاندن پای راست او بسیار بیشتر از مصدومیت تاندون پای چپ او در سال 2017 بود و مصدومیت جدید نیاز به ریکاوری طولانی تری دارد.

دمبله شش ماه به دور از میادین خواهد ماند و با فیزیوتراپی و مراقبت های پزشکی می تواند بار دیگر به سطح اول فوتبال دنیا برگردد. اطمینان دارم که بهترین سال های فوتبالی دمبله در راهند و او می تواند بازهم در میادین بدرخشد.»

 

 

1477416

دیدگاه‌ها