کد خبر : 1668225 | 24 بهمن 1398 ساعت 12:55 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: فجر را رها نکنید؛ هنوز زنده‌ایم

سرمربی فجرسپاسی با گلایه نسبت به شرایط این تیم در حالیکه آنها در نیم فصل اول جزو مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شدند، خواهان توجه بیشتر مسوولان شد.

مهابادی: فجر را رها نکنید؛ هنوز زنده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی نیم فصل اول لیگ آزادگان را در رده دوم و در شرایط امتیازی برابر با مس رفسنجان با تقابل گل به پایان رساند. این در حالی بود که آنها موفق شده بودند در همان نیم فصل اول برابر مس رفسنجان به برتری دست یابند. اما طی هفته‌های اخیر شرایط به سود شاگردان داوود مهابادی پیش نرفته و چند شکست دور از انتظار آنها را به رتبه هشتم جدول فرستاده تا اختلاف با صدر برای آنها به 11 امتیاز برسد. سرمربی فجر اما مدعی است مصدومیت و کمبود بازیکن در کنار بی توجهی مسوولان باعث شده تا تیمش از روندی که می‌توانست بار دیگر رویای شیرازی‌ها را به واقعیت نزدیک کند، دور کرده است.


مهابادی درباره وضعیت تیمش گفت: ما همان مشکل چند سال اخیر در فجر را شاهد هستیم. تیمی که مسلما با هواداران قابل توجهش نیازمند حمایت مسوولان و نگاه ویژه آنها برای ارتقا است، بار دیگر اسیر بی‌توجهی‌ها شده تا نتوانیم برنامه‌های خود را در نیم فصل دوم هم پیش ببریم.


وی ادامه داد: فارغ از مصدومیت چند بازیکن کلیدی که باعث شده در دیدارهای اخیر آنها را در اختیار نداشته باشیم و خلا بزرگی در تیم شکل گیرد، در نقل و انتقالات نیم فصل هم که بیشتر تیم‌های مدعی جابجایی‌های خوبی داشتیم ما در نقش تماشاگر ظاهر شدیم و نتوانستیم با بازیکنان مدنظر به توافق دست یابیم. این مساله اکنون دردسر بزرگی برای تیم شکل داده و فشار بازی‌ها و مصدومیت چند مهره کلیدی باعث شد تا نتوانیم طی هفته‌های اخیر به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.


سرمربی فجر که انتظار می‌رفت بعد از سال‌ها غیبت این تیم در سطح اول آنها را به لیگ برتر برساند در این باره گفت: هدف ما همین بود. فصل را علیرغم فاصله مالی و بودجه دیگر تیم‌ها با همین هدف استارت زدیم. برای تیم باریشه فجر باید هم همین هدف را دنبال کرد اما موفقیت نیازمند این است که در همه بخش‌ها این نگاه و توجه و حمایت وجود داشته باشد. با این حال هنوز ناامید نشده‌ایم و زنده و باانگیزه به کارمان ادامه خواهیم داد و امیدواریم که مسوولان نیز فجر را رها نکنند و هر کس کمکی از دستش برمی‌آید برای تیمی که می‌تواند جوانان شیرازی را با امیدواری بزرگی همراه کند، نقش خود را به اجرا بگذارد.


مهابادی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل رایکا گفت: قطعا باید در این بازی برنده باشیم. باید در طول 90 دقیقه تمام مشکلات را فراموش کنیم. این اولتیماتوم من به بازیکنان است که در جریان بازی باید همه مشکلات را فراموش کنند و بدانند که پیراهن ارزشمند چه تیمی را بر تن دارند. فوتبال هنر آنهاست و باید به بهترین شکل آن را به نمایش بگذارند و ما نیز امیدوار به کسب نتیجه هستیم تا بتوانیم در ادامه مسیر شانس خود را افزایش دهیم.

دیدگاه‌ها