کد خبر : 1668340 | 25 بهمن 1398 ساعت 09:50 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به بازیکنان میلان افتخار می‌کنم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که اعلام پنالتی برای یوونتوس درست نبوده است.

پیولی: به بازیکنان میلان افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته میلان در مرحله رفت دیدار نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا در سن سیرو میزبان یوونتوس بود. میلانی ها که تا دقایق انتهایی بازی از حریف خود پیش بودند، نهایتاً با پنالتی دقایق پایانی کریستیانو رونالدو مقابل حریف قدرتمند خود متوقف شدند تا شرایط شان در دیدار برگشت دشوارتر شود.

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی گفت: " پیش از بازی به بازیکنان گفته بودم طوری عمل کنند که بدون هیچ گونه پشیمانی زمین مسابقه را ترک کنند. اکنون این اتفاق رخ داده و من به عملکرد بازیکنان افتخار می کنم و احساس غرور دارم. فکر می‌کنم که این مسئله در مورد هواداران نیز صدق می‌کند. دوست داشتم پیروز شویم و با برد با مرحله برگشت بگذاریم. با این وجود در بازی برگشت برای صعود به مرحله فینال تلاش خواهیم کرد."

 

 

1477864

 

 

پیولی درباره صحنه پنالتی اعلام شده برای یوونتوس نیز گفت: " در ابتدای امر بسیار عصبانی شده بودم چرا که زلاتان به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود. چنین صحنه ای در بازی کالیاری و برشا نیز اتفاق افتاده بود؛ در آن بازی کمیته داوران اعلام کرده بود که نباید خطای پنالتی گرفته می شد. من هیچ فرقی بین این صحنه و اتفاقات رخ داده در بازی برشا و کالیاری نمی بینم. در هر دو صحنه بازیکنان توپ را ندیدند. اگرچه فکر می‌کنم که ضربه رونالدو نیز در داخل چارچوب نبود."

دیدگاه‌ها