کد خبر : 1668413 | 25 بهمن 1398 ساعت 17:10 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

منشا موقعیت الدحیل را نزد (عکس)

مهاجم نیجریه ای گل گهر در دقایق پایانی نیمه اول بازی برابر صنعت نفت یک موقعیت گل بسیار خوب را از دست داد.

به گزارش" ورزش سه"، گل گهر در نیمه اول با گل یونس شاکری از صنعت نفت در آبادان پیش بود که منشا یک موقعیت عالی را از دست داد. در این لحظه در حالی صنعت نفت برای جبران گل جلو کشیده بود یک پاس در عمق عالی برای منشا فرستاده شد و او را با دروازه بان صنعت نفت تک به تک کرد. منشا که از نیمه استارت زده بود اما از پشت محوطه جریمه تصمیم به ضربه زدن گرفت که سالاری توپش را به کرنر فرستاد.


این موقعیت منشا خیلی شبیه موقعیتی بود که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس برابر الدحیل داشت. منشا در بازی برابر الدحیل در موقعیت حتی دشوار تر از مدافع حریف عبور کرد و وارد محوطه جریمه شد. منشا برابر الدحیل اما تصمیم گرفت وارد محوطه جریمه شده و سپس با یک حرکت بدن و دریبل دروازه بان، دروازه حریف را باز کرد.

 

1477990

 

1477989

 

1477991


اگر منشا در برابر صنعت نفت هم به جای ضربه زدن از بیرون هجده قدم ، به درون محوطه جریمه می رفت می توانست گل گهر را در همان نیمه اول در موقعیت خوبی برای کسب یک برد ارزشمند قرار دهد. البته که منشا تازه به گل گهر آمده و شاید اگر آمادگی بدنی اش بالاتر بود می توانست گلی شبیه به گلش برابر الدحیل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها