کد خبر : 1668535 | 26 بهمن 1398 ساعت 11:34 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تفاهم اسکوچیچ و سازمان لیگ

در نشست مشترک بین اسکوچیچ و سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات طرفین بر سر ادامه برنامه های تدوین شده برای برگزاری بازی های لیگ برتر تفاهم کردند.

تفاهم اسکوچیچ و سازمان لیگ

fه گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ که در نیم فصل نخست سرمربی تیم صنعت نفت بوده با توجه به اهمیت برگزاری بازی های لیگ برتر برای باشگاه ها و هم چنین حفظ آمادگی بازیکنان داخلی لیگ موافق تعطیلی بلند مدت بازی های لیگ برتر به بهانه بازی های تیم ملی نیست.

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در خصوص نشستی که با سرمربی تیم ملی داشت؛ می گوید:« در جلسه با اسکوچیچ، بیشتر ِخواسته‌های سازمان لیگ مورد موافقت سرمربی تیم ملی قرار گرفت. خوشبختانه چون اسکوچیچ از لیگ برتر وارد تیم ملی شده، مشکلات لیگ ما را به‌خوبی می‌داند و به همین خاطر حرف غیرمشترکی نداشتیم. تاریخ‌هایی را با اسکوچیچ فیکس کردیم که براساس آن، به‌زودی تاریخ آغاز لیگ بیستم هم مشخص خواهد شد.»

 

در فصل جدید زودتر شاهد آغاز بازی های لیگ برتر خواهیم بود تا تقویم مسابقات فشرده نشود. البته در فصل اخیر فدراسیون فوتبال به بهانه تجهیز استادیوم ها لیگ برتر را دیرتر از موعد مقرر آغاز کرد که این باعث فشردگی بازی ها در فصل اخیر شده است.

دیدگاه‌ها