کد خبر : 1668543 | 26 بهمن 1398 ساعت 12:01 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

داماش؛ سفر پرماجرا از برف و کولاک به ارومیه

شاگردان ربیعی فر هفته پرچالشی را پیش از تقابل با نود ارومیه پشت سر گذاشتند.

داماش؛ سفر پرماجرا از برف و کولاک به ارومیه

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان که هفته گذشته سه امتیاز ارزشمندی در خانه مقابل تیم مدعی صعود (گل ریحان) از آن خود کرد، اینبار هم برابر دیگر مدعی این فصل قرار خواهد گرفت.


داماش که با توجه به برودت هوا و بارش برف سنگین در رشت نتوانست تمرینات خود را در این هفته در چمن پشت سر بگذارد و این مساله نگرانی بزرگی برای کادرفنی این تیم شکل داده است. شاگردان مازیار ربیعی فر مجبور شدند با توجه به پوشیده شدن زمین سردار جنگل، تمرینات خود را به سالن منتقل کنند و این سالن سرپوشیده و البته با امکانات کاردوست بود که پذیرای داماشی‌ها در این هفته بود.


حضور داماشی‌ها در ارومیه هم پرماجرا بود و بعد از لغو پروازها با توجه به بارش برف، آنها مجبور شدند به شکل زمینی و با اتوبوس راهی این شهر شوند. هرچند آنها با توجه به خطرات جاده‌ای در روزهای پربرف به دنبال این بودند از این سفر هم صرفنظر کنند و سلامت بازیکنان را در اولویت قرار دهند اما با توجه به اینکه پیش از این با عدم حضور در کرمان، در صورت تکرار آن با خطر کنار گذاشته شدن از جدول مواجه می‌شدند این ریسک را پذیرفتند. اکنون آنها امیدوارند علیرغم مشکلاتی که در این فصل پشت سر می‌گذارند، بتوانند در این بازی سخت خارج از خانه به نتیجه مطلوبی دست یابند و اینچنین سفر پرماجرای خود را خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها