کد خبر : 1668595 | 26 بهمن 1398 ساعت 15:10 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

قهرمانی های سیتی پس گرفته خواهند شد؟

برخی منابع از شروع تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد تخلفات مالی باشگاه منچسترسیتی خبر داده اند.

قهرمانی های سیتی پس گرفته خواهند شد؟

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از استاندارد، روز گذشته انتشار یک خبر عجیب، فوتبال اروپا را در شوک فرو برد. خبر به محکومیت سیتی توسط یوفا و محرومیت باشگاه از حضور در رقابت های اروپایی برای دو سال آینده حکایت می کرد. باشگاه متمول سیتی که هر ساله در لیگ قهرمانان حضور دارد و یکی از مدعیان قهرمانی این تورنمنت است، تا دو سال بعد حق حضور در هیچ رقابت اروپایی را نخواهد داشت که بدون شک ضربه بزرگی به مالکان باشگاه محسوب می شود.

 

 

1478060

 

 

سیتی اکنون دچار معضل بزرگی شده است چرا که خطر از دست دادن پپ گواردیولا و ستاره های بزرگ خود را به وضوح حس می کند. پروژه های جاه طلبانه باشگاه نیز حالا با خطر موجه شده اند.

روز گذشته برخی منابع انگلیسی از احتمال کسر امتیاز از سیتی و حتی سقوط به دسته پایین تر خبر دادند. گفته می شود احتمال کسر امتیاز بیشتر خواهد بود هرچند سیتی در این زمینه نگرانی ندارد چرا که در هر صورت تا دو سال بعد در رقابت های اروپایی نخواهد بود و ضمنا با تیم های رده پایین جدول نیز به اندازه کافی اختلاف امتیاز دارد که خطر سقوط این تیم را تهدید نکند.

 

امروز همچنین رسانه های انگلیسی از شروع تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد مسائل مالی سیتی خبر دادند. قوانین اتحادیه انگلیس با یوفا متفاوت است و این امکان وجود دارد که در صورت دست یافتن به مدارک مستند، قهرمانی های اخیر سیتی و حتی قهرمانی با مانچینی و پیگرینی در سال های 20112 و 2014 نیز پس گرفته شود. اتفاقی که منچسترسیتی را وارد بزرگترین بحران چند دهه اخیر خود خواهد کرد. 

 

 

1475747

دیدگاه‌ها