کد خبر : 1668668 | 26 بهمن 1398 ساعت 20:44 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیم آینده و احتمالات خروج پپ بعد از محرومیت دوساله

روزنامه های اروپا؛ منچسترسیتی شهر اشباح!

بحث محرومیت دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا، ابعاد گسترده ای در نشریات اروپایی داشته است.

روزنامه های اروپا؛ منچسترسیتی شهر اشباح!

به گزارش ورزش سه شب گذشته بود که یوفا به شکل رسمی اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی به مدت ۲ سال از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد بود. این اتفاق طی ۲۴ ساعت اخیر به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده و بسیاری از آنها در مورد یک زلزله در باشگاه منچستر سیتی و البته ابهام درباره آینده پپ گواردیولا صحبت می کنند.

در اینجا قصد داریم به واکنش نشریات و خبرگزاری های اروپایی درباره این اتفاق اشاره کنیم.

 

دیلی میل
منچسترسیتی یوفا و مرجع کنترل مالی آن را گمراه کرد. آنها اعداد را به شکل عجیبی افزایش دادند و در این مورد تقلب صورت گرفت. این حکم مشخص می‌کند که آنها چه تخلفی را انجام داده‌اند.

 

 

میرر
قتل عام در روز ولنتاین! رویای پپ گواردیولا در حال خراب شدن است. کنار گذاشتن از پرسودترین و معتبرترین رقابت اروپا به مدت دو سال ، ضربه بزرگی به اعتبار ثروتمندترین باشگاه جهان است. سیتی باید بیشتر نگران این باشد که تصمیم گواردیولا برای آینده چیست.

 

1478113

 

 

سان
پپ گواردیولا هیچگاه در مورد جدایی صحبت نکرده است. حالا این سوال مطرح شده که چه آینده ای در انتظار معمار بهترین تیم تاریخ منچسترسیتی خواهد بود؟ آندره آ آنیلی، باشگاه یوونتوس، خواهان انتقال این سرمربی اسپانیایی به تورین است. به نظر می رسد که اتفاقات رخ داده امیدهای آندره آ آنیلی را برای موضوع افزایش داده است.

 

اسپورت
پروژه سیتی در معرض خطر جدی قرار دارد. یوفا یک مجازات تاریخی را در نظر گرفت عواقب غیرقابل پیش بینی خواهد داشت. سیتی اعلام کرده که پرونده را به Cas خواهد برد تا کمی شوک ایجاد شده را کاهش دهد اما حقیقت این است که تصویر باشگاه آسیب جدی دیده است.

 

 

 

1478257

موندو
شوک در فوتبال. این مجازات باعث ایجاد زمین لرزه در تمام فوتبال اروپا شده است. خواهیم دید چه اتفاقی برای پپ گواردیولا و تیمش می افتد. چند هفته پیش، سرمربی کاتالانی هنوز مطمئن بود که برای یک فصل دیگر روی نیمکت خواهد نشست.

 

 

گاتزتا دلو اسپورت
پپ، الان چه کار میکنی؟ سؤال مربوط به تمام اروپا است. گواردیولا می تواند باشگاه انگلیسی را ترک کند. یووه و بارسا به تصمیمات او نگاه می کنند. کارت ها دوباره جابجا می شوند. هواداران یووه تابستان گذشته رویای مربی کاتالانی را در سر داشتند. در این مرحله دشوار برای ساری، حالا عطش برای پپ حتی بیشتر می شود.

 

 

 

1478258

کوریره دلو اسپورت
پرهیاهو! یوفا در حال مجازات منچسترسیتی است و سیگنال روشنی را به باشگاه‌های بزرگ اروپا می فرستد. قوانین باید رعایت شود ، زیرا ترازنامه های یوفا پایه و اساس فوتبال سالم است. با این تصمیم ، یوفا ثابت می کند که در مورد استحکام مالی جدی است و از اقدام علیه یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان نمی ترسد.

 

رپوبلیکا
شکار ستاره های منچستر سیتی به‌خصوص بعد از این اتفاق. احتمال جدا شدن راه گواردیولا و منچسترسیتی افزایش یافته است. چشم انداز این است که کاتالانی می‌تواند جایگزین ساری در یوونتوس باشد.

دیدگاه‌ها