کد خبر : 1668604 | 26 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 2-0 داماش گیلان

لیگ یک/ بازگشت نود به جمع مدعیان در 10 دقیقه

نود ارومیه در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک با نتیجه 2-0 داماش گیلان را در خانه شکست داد و هم امتیاز با داماش شد.

لیگ یک/ بازگشت نود به جمع مدعیان در 10 دقیقه

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک تیم نود ارومیه در خانه برابر داماش گیلان قرار گرفت و توانست با دو گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

نود هفته قبل در شیراز با قشقایی دیدار کرد و به نتیجه تساوی بدون گل برابر حریف خود رسید و داماش با نتیجه 2-1 گل ریحان را شکست داد و به برد بزرگی دست یافت.

 

با این حال نود برای رسیدن دوباره به جمع مدعیان احتیاج مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت. به همین دلیل بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 6 توسط امین عباسی به گل اول رسید. در ادامه و با گذشت تنها 4 دقیقه، وحید خشتان بازیکن لیگ برتری نود، موقعیت طلایی در محوطه جریمه به دست آورد و توانست با ضربه ای خوب اختلاف را دو برابر کند.

 

نود که به هدف خود در این دیدار رسیده بود، کنترل بازی را در دست گرفت. داماش نیز که به علت سفر سخت و زمینی به ارومیه خسته بود، نتوانست موقعیت خوبی را خلق کند و در نهایت شاگردان وحید بیاتلو نتیجه را به نفع خود پایان بردند.

 

داور در اواخر بازی یک پنالتی برای داماش گرفت که پس از کش و قوس فراوان این پنالتی برگشت داده شد و اعتراض شدیدی گیلانی‌ها را به همراه داشت.

 

نود با این برد 42 امتیازی و هم امتیاز با مس کرمان شد و یک تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم دارد. داماش نیز با 32 امتیاز در همان رتبه نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها