کد خبر : 1668609 | 26 بهمن 1398 ساعت 16:29 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی 0-1 آلومینیوم اراک

لیگ یک/ برد ناپلئونی آلومینیوم مقابل نیروی زمینی

آلومینیوم اراک با کسب برد در دقایق پایانی برابر نیرو زمینی به جمع مدعیان لیگ یک بازگشت.

لیگ یک/ برد ناپلئونی آلومینیوم مقابل نیروی زمینی

به گزارش "ورزش‌ سه"، از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک تیم آلومینیوم اراک در تهران برابر نیرو زمینی قرار گرفت و با ثبت گل در دقایق پایانی باز به برد مهمی برابر این تیم دست یافت.

 

آلومینیوم هفته قبل در اراک با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود و برای رسیدن به جمع مدعیان به برد در این بازی احتیاج داشت. نیرو زمینی نیز در خانه با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شده بود.

 

شاگردان خطیبی که در نیم فصل دوم لیگ یک یکی از بهترین تیم‌های مسابقات بودند کار را محتاطانه آغاز کردند و تقریبا با کنترل توپ و میدان موقعیت خاصی به نیروی زمینی ندادند. از طرفی فرصت خوب گلزنی هم برای آن‌ها پدید نیامد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

 

با شروع نیمه دوم، نماینده اراک جانب احتیاط را کنار گذاشت و جلو آمد. نتیجه آن، چند موقعیت گل بود. نیروی زمینی نیز از جلو آمدن آلومینیوم استفاده کرد که گلی برای آن‌ها به دست نیامد.

 

در نهایت آلومینیوم اراک در دقیقه 84 داخل محوطه جریمه موقعیت بسیار خوبی به دست آورد و پیمان میری با ضربه ای دقیق تک گل بازی را به ثمر رساند.

 

آلومینیوم با این برد 41 امتیازی شد و به یک امتیازی رده دوم رسید و در رده پنجم جدول قرار گرفت. نیروی زمینی نیز با 23 امتیاز به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها