کد خبر : 1668637 | 26 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش لوپاریزین:

سوژه جدید برای عصبانیت پی اس جی از نیمار

نیمار به فاصله 4 روز تا دیدار با دورتموند به آلمان رفت تا در یک رویداد مد شرکت کند.

سوژه جدید برای عصبانیت پی اس جی از نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار اگرچه هر زمان که در ترکیب تیم پاریسی به میدان رفته، عملکرد قابل قبول و خیره کننده ای داشته، ولی در خارج از زمین چمن هم دائما در حال حاشیه سازی است و در نتیجه همواره چه در زمین چمن و چه خارج از آن نام نیمار را به هر بهانه ای روی جلد روزنامه های ورزشی می بینیم.

 

 

1477985

 

 

نشریه لوپاریزین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که نیمار این بار با سفر به آلمان خشم سران باشگاه پاری سن ژرمن را برانگیخته است. او که حضورش در بازی پیش روی پاری سن ژرمن مقابل بوروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با اما و اگرهایی روبروست، اخیرا به دوسلدورف آلمان سفر کرده تا در رویداد تبلیغاتی برند ریپلی شرکت کند.

این روزنامه فرانسوی دراین رابطه تیتر زده:« مدیران پاری سن ژرمن می پرسند نیمار چه کار می کند؟»

این درحالی است که چهار روز دیگر یکی از مهمترین بازی های این فصل پاری سن ژرمن پیش روست و شاگردان توخل باید سه شنبه در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به میدان بروند.

نیمار در روزهای اخیر به دلیل آسیب دیدگی دنده اش از میادین ورزشی به دور بوده و در سه بازی اخیر پی اس جی به میدان نرفته است.

دلیل عصبانیت سران پی اس جی مشخص است. از نظر آنها نیمار شرکت در این رویداد تبلیغاتی را به تمرکز و تمرین برای بازگشتش به میادین ترجیح و اولویت داده است.

البته هنوز مشخص نیست که نیمار به این بازی خواهد رسید یا خیر. او در بازی امشب تیمش در لیگ یک فرانسه مقابل آمیان قطعا غایب خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها