کد خبر : 1668650 | 26 بهمن 1398 ساعت 19:45 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرسپولیس مهیای دیدار دوم در آسیا

خبر ویژه از دبی؛ مهدی ترابی آماده جدال با الشارجه

با تلاش کادرپزشکی، مهدی ترابی شرایط حضور در تمرینات گروهی و همراهی این تیم در دیدار مقابل الشارجه را به دست آورد.

خبر ویژه از دبی؛ مهدی ترابی آماده جدال با الشارجه

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ملی‌پوش و شماره 9 سرخپوشان که در اواسط دیدار مقابل الدحیل در تکل خشن و خطرناک مادیبو، مدافع حریف دچار مصدومیت شد و دقایقی بعد نیز از زمین خارج شد، امروز جواز حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد.


ترابی که در این فصل نقش تاثیرگذاری در ترکیب پرسپولیس از خود به جا گذاشته و ستاره خط میانی این تیم برای گلسازی و گلزنی بوده، با غیبت احتمالی خود نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داد. او اما با تلاش کادرپزشکی و تمرینات اختصاصی توانست در نهایت شرایط حضور در تمرینات گروهی امروز را به دست بیاورد و اکنون مهیای دیدار هفته دوم مقابل الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان شده است.

 


حضور ترابی در دیدار با الشارجه می‌تواند امیدواری برای دستیابی به نتیجه بعد از شکست مقابل الدحیل را افزایش دهد. هافبک تکنیکی و گلزن سرخپوشان که در این فصل با 7 گل زده یکی از برترین گلزنان این تیم محسوب می‌شود اکنون در سودای اولین گل خود در لیگ قهرمانان در فصل جاری است. او فصل گذشته در دیدار با پاختاکور ازبکستان تک گل پرسپولیس را به ثمر رسانده و باید دید با بازگشت خود به جمع شاگردان یحیی گل محمدی و عبور از مصدومیت نگران کننده، قادر خواهد بود در این دیدار نقش تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارد یا خیر.

دیدگاه‌ها