کد خبر : 1668598 | 26 بهمن 1398 ساعت 15:30 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره یونایتد و تمسخر محرومیت بزرگ سیتی

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد محرومیت سیتی از حضور در رقابت های اروپایی را به باد تمسخر گرفت.

اسطوره یونایتد و تمسخر محرومیت بزرگ سیتی

به گزارش"ورزش سه"، روز گذشته یوفا باشگاه منچسترسیتی را به محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی دو فصل آتی محکوم کرد. به این ترتیب پپ گواردیولا و تیمش در دو سال پیش رو قادر به حضور در لیگ قهرمانان و هیچ رقابت دیگر اروپایی نخواهند بود. اتفاقی که شوک بزرگی به این باشگاه وارد کرد.

در پی انتشار این خبر، به خصوص هواداران منچستریونایتد و دیگر رقبای سیتی در لیگ برتر خوشحال شدند. حالا کسب رتبه پنجم در لیگ برتر به منزله کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

 

1402029

 

 

ریو فردیناند اسطوره یونایتد با منشن کردن توئیت حساب رسمی بی تی اسپورتس در مورد محرومیت سیتی نوشت:« چه حیف» و در ادامه این جمله یک ایموجی خنده نیز به چشم می خورد. در توئیت بی تی اسپورتس تصویری از پپ گواردیولا در حالی که به خاطر از دست رفتن یک فرصت گل از سوی بازیکنانش دستانش را روی سر گذاشته بود، دیده می شد.

 

توئیت فردیناند بازخوردی منفی داشت و در نهایت او ساعتی بعد توئیت دیگری منتشر کرد با این مضمون:« تحسین و احترام فراوان برای پپ گواردیولا و باشگاه سیتی، تیمی که آنجا دوستانی دارم. خیلی جدی علاقه مندم تا بدانم نتیجه فرجام خواهی چه خواهد شد. حالا رقابت برای کسب رتبه پنجم لیگ جالب تر خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها