کد خبر : 1668740 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:48 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خبر برای آلمان و بایرن؛ بازگشت صخره

بهترین خبر برای تیم ملی آلمان، بازگشت نیکلاس سوله به میادین خواهد بود.

بهترین خبر برای آلمان و بایرن؛ بازگشت صخره

 

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس سوله یکی از آینده دارترین بازیکنان نسل جدید فوتبال آلمان به شمار می آید و یوواخیم لوو و بایرن مونیخ برای سالهای آتی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده اند. اما یک مصدومیت تلخ و شدید در ابتدای فصل روند پیشرفت این مدافع تنومند را به تاخیر انداخت و حالا اخبار حاکی از بازگشت او به میادین است.

 

1478389

 

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد نیکلاس سوله از روز دوشنبه تمرینات سبک و دویدن دور زمین را آغاز کرده و به زودی به تمرینات گروهی بایرن مونیخ نیز اضافه خواهد شد. اما این نشریه مدعی شد نیکلاس سوله در پاسخ به اینکه چه زمان به طور دقیق قادر به بازگشت به مستطیل سبز خواهد بود، ابراز بی اطلاعی کرد.

 

بایرن مونیخ برنامه ویژه ای برای تسریع در روند بهبود نیکلاس سوله در نظر گرفته و تمام موارد از جمله تمرینات و برنامه غذایی این بازیکن به شدت مورد توجه باشگاه قرار دارد. به هر حال به نظر می رسد روند بهبود این مدافع جوان خوب پیش رفته و این بهترین خبر برای یوواخیم لوو در فاصله چند ماه مانده به آغاز رقابت های یورو 2020 است. نیکلاس سوله تا قبل از مصدومیت یکی از ارکان مهم خط دفاعی ژرمن ها بود و یوواخیم لوو امیدوار است او تا قبل از آغاز جام ملت های اروپا به مرز آمادگی کامل دست یابد.

دیدگاه‌ها