کد خبر : 1668753 | 27 بهمن 1398 ساعت 12:35 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای دشوار کاپیتان بارسلونا؛

زمستان امسال برای لیونل مسی؛ سردِ سرد!

لیونل مسی، ستاره 31 ساله بارسلونا در اوج نیست و این امر به وضوح قابل مشاهده است.

زمستان امسال برای لیونل مسی؛ سردِ سرد!


به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روند پیروزی های پرزحمت بارسلونا، این تیم دیروز عصر در استادیوم نوکمپ موفق شد 1-2 ختافه را مغلوب کند تا فاصله سه امتیازی آنها با رئال مادرید صدرنشین حفظ شود. اما لیونل مسی در این دیدار نیز موفق به گلزنی نشد تا روند ناکامی های این بازیکن در هفته های اخیر و از آغاز سال جدید میلادی استمرار یابد.

 

1477178

 

از زمان مصدومیت لوییس سوارز، کیفیت لیونل مسی در امر گلزنی نیز به وضوح دچار افت شده و او بعد از شش سال در چهار دیدار متوالی نتوانسته راه دروازه رقبا را باز کند.

 

لیونل مسی در چهار بازی اخیر 31 ضربه به سمت دروازه رقبا زده که 15 تای آن نیز در چارچوب بوده، اما هیچکدام تبدیل به گل نشده است. اگرچه کاپیتان بارسلونا در هفته های اخیر در ارسال پاس گل فوق العاده بوده، اما هواداران این تیم می دانند برای موفقیت در ادامه فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان، آنها مانند همیشه به کارنامه درخشان مسی در زمینه گلزنی نیاز دارند.

 

لیونل مسی امسال و تا پایان هفته بیست و چهارم لالیگا تنها موفق به زدن 14 گل شده که بدترین آمار او از زمان حضور تاتا مارتینو در فصل 14-2013 بود، که مسی در آن فصل هفت بازی را تا این هفته به دلیل مصدومیت از دست داده بود و این فصل پنج بار این اتفاق رخ داده است.

 

1478283

 

ستاره آرژانتینی  31 ساله در 9 بازی اخیر فقط مقابل گرانادا و آلاوس دروازه رقبا را باز کرده و امسال مجموعا در ده بازی نتوانسته در این امر موفق عمل کند. در هفته های اخیر شاهد بروز مسائل حاشیه ای از جمله ماجرای اریک آبیدال بودیم که به نظر ذهن لیونل مسی را به شدت درگیر کرده و باعث افت او شده است.

 

مسی از نظر فردی تقریبا و با توجه به فاصله فراوان با بازیکنانی چون چیرو ایموبیله و رابرت لواندوفسکی، دیگر شانس چندانی برای دریافت جایزه کفش طلا ندارد و امید او تنها به دریافت جوایز تیمی با لباس بارسلونا و البته تیم ملی آرژانتین در تابستان پیش رو خواهد بود.

 

حالا روزهای دشوار و سرنوشت ساز بارسلونا در راه است. در طی هفته های پیش رو آنها باید در لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی بروند. در سال های اخیر بارسلونا کارنامه چندان خوبی برابر تیم های ایتالیایی نداشته و ناپولی نیز زیر نظر رینو گتوزو نشان داده در بازی های بزرگ به خوبی قادر به نتیجه گیری است.

 

1476406

 

همچنین حدود دو هفته دیگر نبرد تعیین کننده ال کلاسیکو در برنابئو از راه می رسد. مرور کارنامه لیونل مسی نشان می دهد او بهتر از هر بازیکن دیگری راه گلزنی در خانه رئال مادرید را می داند و بارسلونا برای فتح لالیگا چاره ای جز غلبه بر حریف دیرینه ندارد. پس هواداران بارسا امیدوارند لیونل مسی خیلی زود به دوران اوج بازگردد، وگرنه شاید بدترین فصل سال های اخیر از حیث کسب جام در انتظار این تیم باشد.

دیدگاه‌ها