کد خبر : 1668813 | 27 بهمن 1398 ساعت 17:36 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی که دوباره به زندگی بازگشتند

زلاتان‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر از این منظر می تواند جالب توجه باشد که برخی بازیکنان که فصل را خوب شروع نکرده بودند، احیا شدند.

به گزارش" ورزش سه" نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شلوغ تر از چیزی بود که تصور می شد و با توجه به اکراه و وسواسی که نسبت به جذب بازیکن خارجی به وجود آمده، بیشتر جا به جایی ها بین تیم های حاضر در لیگ برتر بود. در بین بازیکنانی که در نیم فصل جا به جا شدند بودند کسانی که با وجود تجربه و نامی که داشتند نتوانسته بودند درخشان باشند. این بازیکنان اما با تغییر تیم هایشان در نیم فصل دوم دوباره به اوج برگشته اند و نمایش خوبی ارائه کرده اند.


سروش رفیعی: شهرخودرو به سپاهان


در شهرخودرو برخلاف چیزی که انتظار می رفت شرایط برایش پیش نرفت به طوری که برخی برگشته و به کنار گذاشتن او توسط کالدرون با دید تازه ای نگاه می کردند. تصور می شد در فوتبال روی زمین یحیی او بتواند یک مهره کلیدی باشد اما با وجود آنکه برای شهرخودرو بازی کرد اما نمایشش راضی کننده نبود. در نیم فصل اما امیرقلعه نویی که بازیکن شناس خبره ای است دستش را روی او گذاشت و جذبش کرد آن هم در حالی که با وجود محسن مسلمان و هافبک های سرحالی که سپاهان داشت کار سختی برای رسیدن به ترکیب دارد. قلعه نویی اما بازیکنی که بازی اش شباهت زیادی که بازی خودش در دوران اوج دارد را خیلی زود در ترکیب قرار داد. در دقیقه 45 بازی با ماشین سازی او جانشین محسن مسلمان شد و در ترکیب ماند. سروش در بازی های جذاب سپاهان در هفته های اخیر یک مهره غیرقابل انکار است. او در بازی لیگ قهرمانان آسیا یک گل زیبا هم برابر العین به ثمر رساند تا جایگاهش را در ترکیب سپاهان مستحکم کند. رفیعی بعد از یک نیم فصل سرد و نزدیک به ناامیدی حالا در تیم مدعی قلعه نویی یک بازیکن کلیدی به حساب می آید.

 

1477537


ارسلان مطهری: ذوب آهن به استقلال


در ذوب آهن این فصل شرایط بدی نداشت اما انتظار از ارسلان مطهری همیشه در سطحی بوده که دستکم نمایشش با وجود 5 گل در نیم فصل اول نتواند راضی کننده باشد. او زمانی پدیده فوتبال ایران و یکی از مهمترین استعدادهای فوتبال ایران به حساب می آمد اما بعد از آن تا مرز فراموشی هم پیش رفت. او در لیگ هجدهم بعد از نیم فصل بازی در عمان به ذوب آهن بازگشت و دوباره نامش در فوتبال ایران مطرح شد. ارسلان مطهری در نیم فصل دوم اما با یک انتقال فوق العاده به استقلال آمد و همان بازیکنی شد که انتظار می رفت. او در 5 بازی برای استقلال 5 گل زد که مهمترین آن ها دو گلش در دربی پایتخت بود. در روزهایی که استقلال یک درمیان شیخ دیاباته و قائدی را در اختیار نداشته ارسلان مطهری به قدری گلزن بوده که کسی به غایبان فکر نکرده است. ارسلان خط حمله استقلال را تبدیل به یکی از خطرناکترین خط حمله های فوتبال ایران کرده است.

 


یونس شاکری: شهرخودرو به گل گهر


او بیشتر عمر فوتبالش را در مشهد بوده است و امسال را هم همراه با یحیی گل محمدی در شهرخودرو آغاز کرد. در نیم فصل اول تنها سه گل زد و در تعطیلات به عنوان یکی از اولین نقل و انتقالات زمستانی به گل گهر پیوست. مجید جلالی برای حل مشکل گلزنی به یک مهاجم تمام کننده نیاز داشت و شاکری را که تنها سه بار در نیم فصل اول گل زده بود را به خدمت گرفت. انتخاب جلالی اما در نیم فصل دوم به خوبی جواب داد. شاکری در 4 بازی 4 گل برای تیمش زد که مهمترین آن ها دو گلی است که برابر صنعت نفت به ثمر رساند و موجب کسب سه امتیاز کلیدی برای تیمش شد. شاکری در کنار منشا زوج خط حمله گل گهر هستند و با گلزنی هایشان می توانند این تیم را از سقوط نجات بدهند. شاکری با این 4 گل هفت گله شد و حالا نماینده گل گهر در جدول گلزنان به حساب می آید.

 

1478502


اسماعیل شریفات: پیکان به شاهین بوشهر


مهاجم سابق استقلال در پیکان روزهای خوبی را سپری نکرد. خیلی کم به بازی گرفته شد و روند این بازیکن 31 ساله در این تیم امیدوار کننده پیش نمی رفت. در تعطیلات نیم فصل شاهین بوشهر که که با مربی جدیدش به دنبال تغییر وضعیتش در انتهای جدول بود با او قرارداد بست و اتفاق فوق العاده ای برای هر دور رخ داد. شریفات برای شاهین بوشهر 2 گل زد و یک پاس گل داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در نتایج خوبی بود که به دست آمد. شریفات در بازی برابر پیکان تیم سابقش یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا توانایی هایش را نشان دهد.

 

1478503

دیدگاه‌ها