کد خبر : 1668832 | 27 بهمن 1398 ساعت 18:23 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی روزهای خوبی را سپری نمی کند

نظری: این نتایج بد را جبران می‌کنیم

نساجی بعد از تساوی خانگی برابر پارس جنوبی چند روزی را استراحت می کند تا برای حساس هفته بیست و یکم برابر ماشین سازی آماده شود.

نظری: این نتایج بد را جبران می‌کنیم

به گزارش" ورزش سه" بازی نساجی برابر پارس به خاطر شرایط آب و هوایی و زمین یک بازی ویژه از آب در آمد. با این وجود هواداران نساجی در پایان از نتیجه تساوی تیمشان راضی نبودند. مهدی نظری مهاجم تیم نساجی درباره این بازی گفت:" بازی خوبی نبود چون وضع جوی بد بود و زمین را آب گرفته بود."


او در ارتباط با شرایط نساجی افزود:" جدا شدن چند بازیکن در نیم فصل از تیم در روند کار تیمی ما تاثیرگذار بود. ضمن اینکه در این بازی سه چهار مصدوم داشتیم و دچار مشکل شدیم. ضمن اینکه برابر پارس جنوبی روز خوبمان نبود و در مجموع در این هفته روزهای خوبی را سپری نمی کنیم."


نظری همچنین گفت:" الان که لیگ تعطیل شده بهترین فرصت است که سرو سامانی به خودمان بدهیم. ما در بازی های اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشتیم و نتایجمان راضی کننده نیست. واقعا از مردم قائمشهر از طرف خودم و بازیکنان عذرخواهی می کنم چرا که نتیجه ای که هواداران می خواستند نگران هستند. اما از همین جا قول می دهم با قدرت ادامه می دهیم و این نتایج را جبران می کنیم."


او درباره بازی های پیش روی نساجی مقابل ماشین سازی و تراکتور گفت:" واقعیت این است که بازی در خانه و بیرون از خانه سخت هستند. در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک می شوند، ما نتیجه خوبی در بازی های اخیر نگرفتیم و می رویم برای اینکه امتیاز بگیریم."

دیدگاه‌ها