کد خبر : 1668941 | 28 بهمن 1398 ساعت 10:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: در اصفهان امکانات بیشتری در اختیارشان می گذاریم

همکاری همه جانبه السد با سپاهانی ها در قطر

سرپرست تیم سپاهان از همکاری باشگاه السد قطر با آنها در این کشور تشکر کرد.

همکاری همه جانبه السد با سپاهانی ها در قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان بعد از برد فوق العاده ای که با نتیجه 4 بر صفر مقابل العین امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد، فردا باید دومین بازی خود را با السد قطر انجام بدهد.


از این رو با توجه به بعد مسافت و با تصمیم امیر قلعه نویی اعضای تیم سپاهان بعد از دیدار با العین مستقیما از امارات راهی قطر شدند و اردویی یک هفته ای را قبل از دیدار با السد با این تیم برپا کردند.


در چنین شرایطی مسئولان باشگاه السد قطر همکاری همه جانبه ای با سپاهانی ها داشتند و همین موضوع باعث خوشحالی مسئولان نماینده ایران شده است.
رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «طبق قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه های اسکان تیم میهمان در کشور میزبان به عهده خود تیم میهمان است. هزینه های اقامت برعهده خودمان بود اما واقعا در این چند روز قطری ها اتوبوس در اختیار ما قرار دادند. چند خودروی شخصی به ما دادند و امکانات تمرینی بسیار مناسبی هم در اختیار مان گذاشتند تا روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.»


وی افزود: «البته باشگاه السد همواره با ما همکاری داشته و دفعات قبلی نیز که به این کشور آمدیم آنها پذیرایی و برخورد صمیمانه ای داشتند. جا دارد از آنها تشکر کنیم و البته شک نکنید در اصفهان در بازی برگشت ما امکانات بیشتری را در اختیارشان خواهیم گذاشت.»

دیدگاه‌ها