کد خبر : 1669019 | 28 بهمن 1398 ساعت 15:58 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: شاگردانم مرد روزهای سخت هستند

یحیی گل محمدی در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی: شاگردانم مرد روزهای سخت هستند

به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی در نشست خبری به همراه علی علیپور حضور یافت و پس از تشکر از باشگاه الشارجه گفت: میدانیم که بازی خیلی مهمی را در پیش داریم؛ باتوجه به این که هم تیم ما و هم الشارجه در هفته اول مسابقات متاسفانه بازی را واگذار کردند و نتوانستند امتیازی بگیرند، طبیعتا بازی فردا حساسیت بیشتری پیدا می‌کند و گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم اهمیت خواهد داشت.

 

وی افزود: در هر صورت فکر میکنم بازیکنانی داریم که در موقعیت های خیلی سخت می‌توانند موقعیت خوبی بگیرند و نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند.

 

 

1478760

 

 

سرمربی سرخ ها درباره ترکیب این تیم در بازی فردا عنوان کرد: باتوجه به شرایط تیم حریف و تاکتیک تیم خودمان یک ترکیبی چیده خواهد شد. قطعا تغییرات زیادی نخواهیم داشت و فکر نمی‌کنم تغییرات زیاد به تیم کمک کند، تغییر خواهیم داشت اما در حد متعادل. هدف ما این است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و چیزی جز این هدف نداریم و بازیکنان برای برد در این بازی خیلی تلاش خواهند کرد چون این بازی خیلی اهمیت دارد و گرفتن سه امتیاز این بازی واقعا اهمیت دارد؛ هم برای ما و هم این که هواداران را خوشحال کنیم.

 

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و انرژی زیادی از بازیکنان ما بگیرد.


در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و شانس خوبی برای برد داشته باشیم.

 

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: بخاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آنها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

دیدگاه‌ها