کد خبر : 1669188 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:55 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت مهاجری؛ بازگرداندن نساجی به روزهای خوب

تمرینات تیم نساجی بعد از دو روز تعطیلی از دیروز در استادیوم کارگران تهران از سر گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در سه بازی اخیر خود دیدارهای حساسی را با تیم های سایپا، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی برگزار کرد که دستاورد این بازی ها تنها یک امتیاز بود و این نگرانی‌هایی را برای تماشاگران تیم نساجی ایجاد کرد. اما باشگاه با اعتماد دوباره به رضا مهاجری و اینکه در دور رفت با همین تیم در خیلی از بازی ها حتی در مصاف با تیم های مدعی ارایه گر بازی های زیبایی بوده، همچنان در انتظار بازگشت نساجی به روزهای اوج خود است.

 

اتفاقا در اولین جلسه تمرین تیم نساجی بعد از تعطیلات هم بازیکنان با جدیت و شادابی تمرین کردند و اصلا نشانی از یک تیم بحران زده نداشتند. البته این طبیعی است به این خاطر که نساجی در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. چرا که اکنون تیم هایی چون پیکان – سایپا و گل گهر در رتبه های پایین تری قرار دارند و ذوب آهن هم تنها یک امتیاز از این تیم بیشتر اندوخته است. رضا مهاجری که پیش تر بحران مشابهی را در تیم پدیده تجربه کرده بود امیدوارانه در اندیشه بازگرداندن تیمش به روزهای خوبش است و بر این عقیده است بازی با ماشین سازی می تواند یک شروع دوباره برای او و شاگردانش باشد.

 

گفتنی است علی امیری – مدیر عامل باشگاه نساجی دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد تیم نساجی با رضا مهاجری شروع کرده و با این مربی فصل را به پایان خواهد برد.

 

1478953

 

1478954

 

1478955

دیدگاه‌ها