کد خبر : 1669196 | 29 بهمن 1398 ساعت 11:19 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشریات اسپانیا؛ هرگز تنها قدم نخواهی زد (عکس)

نشریات اسپانیایی تیتر یک خود را به دیدار حساس امشب اتلتیکومادرید و لیورپول اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد و اتلتیکومادرید باید در دیداری دشوار به مصاف مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته یعنی لیورپول برود.  نشریات اسپانیایی با پوشش این دیدار، همچنین به خبر نامزدی ایکر کاسیاس در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین نهایی شدن انتقال مارتین بریتویت، مهاجم لگانس به بارسلونا پرداخته اند.

 

نشریه آ.اس با قرار دادن تصویری از حلقه اتحاد بازیکنان اتلتیکومادرید، به شعار هواداران لیورپول اشاره کرده و تیتر زد: تو هرگز تنها قدم نخواهی زد. همچنین در بخش دیگری از صفحه اول این نشریه، به اعلام رسمی ایکر کاسیاس برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا اشاره شده است.

 

1478966

 

نشریه مارکا، دیگر رسانه معروف شهر مادرید نیز تصویری از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را روی صفجه اصلی کار کرده و از تیتر " بزرگترین چالش اروپایی"، استفاده کرده است. همچنین مارکا به بازگشت ادن هازارد به ترکیب اصلی رئال مادرید اشاره داشته و این موضوع را اتفاق بسیار خوبی برای زین الدین زیدان دانسته است.

 

1478967

 

نشریه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو نیز با نهایی شدن انتقال مارتین بریتویت، مهاجم لگانس به بارسلونا، او را "کشف جدید" خطاب کرده است. این نشریه همچنین خبر اعطای جایزه لاروس به لیونل مسی، کاپیتان 31 ساله بارسلونا را نیز پوشش داده است.

 

1478968

دیدگاه‌ها