کد خبر : 1669477 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:40 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلباران یادگار در یک چهارم نهایی

تراکتور 4 مس کرمان 1؛ با توپ پر در نیمه نهایی

شاگردان ساکت الهامی دیدار برابر مس کرمان از بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به سود خود به پایان رساندند.

تراکتور 4 مس کرمان 1؛ با توپ پر در نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم تراکتور تبریز امروز در زمین خود برابر مس کرمان قرار گرفت و آنها توانستند با حساب چهار بر یک از سد حریف خود بگذرند. 

 

1479411

 

* تراکتوری ها در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری(67 میلاد فخرالدینی)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(70 سعید مهری)، احسان حاج صفی و اوکاچا حمزاوی(82 آزادی) در زمین حضور یافتند.

 

1479412

 

* مسی ها نیز برای رویارویی با حریف خود با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، علیرضا آرتا، میثم تهیدست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، امین جهان کهن، ارشیا عباسی، پوریا غلامی، حسین شنانی(60 ابوذر صفرزاده)، رضا صدری(60 یاسر فیضی)، بهرام رشید فرخی(66 شروین بزرگ) پا به میدان گذاشتند.

 

* در دقیقه 11 پوریا غلامی از تیم مس کرمان اولین کارت زرد این بازی را از داور میدان گرفت.

 

* در دقیقه 24 یک حرکت از سوی اشکان دژاگه با خطای مدافع مس کرمان در محوطه جریمه این تیم روبرو شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم داور همه تراکتوری ها را به اعتراض واداشت.

 

* ارسال دژاگه در دقیقه 30 با واکنش دروازه بان روبرو می شود و در نهایت ضربه سر به موقع محمدرضا خانزاده اولین گل بازی را به همراه دارد. او با این گل توانست راه را برای تراکتوری ها برای رسیدن به دروازه مس کرمان باز کند.

 

1479414

 

* در دقیقه 41 دومین گل تراکتوری ها به ثمر می رسد و روی پاس دیدنی حاج صفی، اشکان دژاگه موفق شد به زیبایی دروازه حریف کرمانی را باز کند تا دومین گل این تیم به ثمر برسد.

 

* سومین گل تراکتوری ها نیز در دقیقه 45 به ثمر رسید. این بار هم اشکان دژاگه در متن حرکت قرار داشت. او با حرکت دیدنی خود باعث شد تا مدافع مس کرمان روی وی خطا کند و داور نیز به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد و توانست سومین گل تبریزی ها را به ثمر برساند.

 

* از دقایق 45 تا 60 مسی ها چند بار تا باز کردن دروازه تراکتور پیش رفتند اما در نهایت واکنش های رشید مظاهری مانع گلزنی مسی ها شد.

 

1479416

 

* در دقیقه 60 مسی ها بالاخره توانستند با فشاری که از آغاز نیمه دوم روی دروازه تراکتور آوردند دروازه این تیم را توسط بهرام رشید فرخی باز کنند.

 

* در دقیقه 78 بالاخره تراکتوری ها توانستند در نیمه دوم هم دروازه حریف را باز کنند و این بار روی ارسالی از جناح چپ، مهری، هافبک تازه به میدان آمده تراکتوری ها توانست برای تیمش گلزنی کند.

 

* تراکتوری ها در نهایت با برتری در این دیدار توانستند خود را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در بین چهار تیم نهایی قرار دهند.

دیدگاه‌ها