کد خبر : 1669531 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:41 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر گلزن مس درباره دیدار با تراکتور

گلزن مسی ها معتقد است فشردگی بازی های این تیم باعث شد تا آنها نتوانند برابر تیم تراکتور به نتیجه مورد نظر برسند.

اظهارنظر گلزن مس درباره دیدار با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، رضا رشید فرخی پس از دیدار برابر تراکتور در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام درباره دیدار مسی ها برابر تراکتور گفت: ما آمده بودیم تا بتوانیم در این دیدار با پیروزی بازی را به پایان برسانیم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

 

او درباره دلیل شکست به تراکتور گفت: به هرحال فشار بازی ها برای تیم های حاضر در رقابت های لیگ بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده است تا بازیکنان مان خسته شوند. ما برای این بازی خسته بودیم در غیر اینصورت می توانستیم برابر حریفمان به پیروزی برسیم. ما به مانند زمانی که برابر ذوب آهن به میدان رفتیم و توانستیم به برتری برسیم در این بازی هم به دنبال شکست حریفمان بودیم.
گلزن مسی ها درباره بازی خوب تیمش در دقایقی از بازی و برتری برابر تراکتور گفت: طبیعی است که همه تیم ها برابر تیم های بزرگ صاحب انگیزه می شوند ما هم به همین دلیل مقابل حریف به دنبال گلزنی بودیم.

 

رشیدفرخی درباره سرمای هوا نیز گفت: به هرحال هوا که سرد بود و ما هم به سرما عادت نداشتیم. البته باز هم با توجه به این موضوع به طور کامل نمی توان گفت نتیجه به دست امده به دلیل سرمای هوا باشد.


او در پایان گفت: این روزها بازی های فشرده ای را پشت سر می گذاریم و چهار روز دیگر هم باید با گل ریحان بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم به مانند بازی های اخیر در لیگ دسته اول حاضر شویم و در نهایت کرمان را در لیگ برتر صاحب تیم کنیم.

دیدگاه‌ها