کد خبر : 1669603 | 01 اسفند 1398 ساعت 11:23 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هواداران عصبانی لایپزیش به قیمت بلیت (عکس)

هواداران عصبانی لایپزیش دیشب حواشی عجیبی را در دیدار مقابل تاتنهام رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش دیشب در دیداری تعیین کننده و سرنوشت ساز موفق شد با تک گل نیمه دوم تیمو ورنر در لندن برابر تاتنهام به پیروزی بزرگی دست یافته و بخش مهمی از مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را طی کند.

 

اما معدود هواداران لایپزیش که از آلمان برای تماشای این دیدار به پایتخت انگلیس سفر کرده بودند، حاشیه ساز شدند. تنها 20 ثانیه از آغاز بازی گذشته بود که هواداران تعداد زیادی رول های دستمال توالت را به داخل زمین تاتنهام پرتاب کرده و باعث شدند داور همان ابتدا برای لحظاتی بازی را متوقف کند. هواداران لایپزیش به قیمت بالای بلیت بازی های لیگ قهرمانان اعتراض داشته و اینگونه عصبانیت خود را در این رابطه به یوفا نشان دادند.

 

هوگو لوریس و داوینسون سانچس، دروازه بان و مدافع تاتنهام خیلی زود دست به کار شده و با جمع کردن این دستمال ها، کاری کردند جریان بازی از سر گرفته شده و دوباره وضعیتی عادی بر زمین حاکم شود. البته بی شک این سفر و خرجی که روی دست هواداران لایپزیش ماند ارزش آن را داشت، زیرا حالا این باشگاه نوپای آلمانی در مسیر رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان و رقم زدن مهم ترین افتخار باشگاهی اش قرار گرفته است.

 

1479530

 

1479532

 

1479529

دیدگاه‌ها