کد خبر : 1669648 | 01 اسفند 1398 ساعت 16:17 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوگاری:

امباپه فیلم بازی‌های هالند را تماشا کند

سه‌شنبه شب دورتموند با دبل ارلینگ هالند موفق شد پی‌اس‌جی را در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شکست دهد. در شبی که کیلیان امباپه درخشش همیشگی را نداشت.

امباپه فیلم بازی‌های هالند را تماشا کند

به گزارش "ورزش سه"، پدیده این فصل فوتبال اروپا بدون هیچ شک و تردیدی ارلینگ هالند است. مهاجم ۱۹ ساله نروژی که از زمان حضورش در دورتموند (ژانویه ۲۰۲۰) توانسته ۱۰ گل به ثمر برساند.

دبل او باعث شد دورتموند ۲-۱ بر پی‌اس‌جی پیروز شود. گل تیم پاریسی را نیز نیمار روی پاس امباپه به ثمر رساند. تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان زمین هالند و جیدون سانچو بودند؛ در حالی که ستاره‌های پی‌اس‌جی شب کم فروغی را گذراندند.

 

 

1479589

 

 

کریستوف دوگاری ملی‌پوش سابق فرانسه معتقد است که امباپه برای رسیدن به توپ طلا هنوز نقاط ضعفی دارد و بهتر است از سبک بازی هالند الگو بگیرد.

او به رادیو مونته کارلو گفت: "دورتموند بر پی‌اس‌جی پیروز شد، چون هالند و سانچو وظیفه‌شان را به‌درستی انجام دادند؛ ولی امباپه در پی‌اس‌جی کم فروغ بود. اگر امباپه روزی بتواند ۹۰ دقیقه مثل هالند بازی کند، می‌تواند بهترین بازیکن دنیا شود.

امباپه فوتبالیست بزرگی است ولی چیزی که کم دارد، همان چیزی است که هالند ۹۰ دقیقه برابر پی‌اس‌جی نشان داد و آن هم جنگندگی است. هالند همه‌جای زمین بود ولی دو گل هم به ثمر رساند. نسبت به توانایی‌های امباپه تردیدی وجود ندارد، اما او بهتر است فیلم بازی‌های هالند را نگاه کند و از او الگو بگیرد. هر زمان او توانست خودش را به سبک بازی هالند برساند، توپ طلا را هم خواهد برد."

 

 

1479240

 

دیدگاه‌ها