کد خبر : 1669813 | 03 اسفند 1398 ساعت 09:43 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاید در راه نفت آبادان

پورموسوی از تیم جوانان کنار کشید (عکس)

سیروس پورموسوی سرمربی جنوبی تیم ملی جوانان از هدایت این تیم استعفا داد.

به گزاش "ورزش سه" ، پورموسوی که زمزمه هایی از حضور او در تیم نفت آبادان شنیده می شود با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشته:همه شما عزیزان را به خدا می سپارم!

 

او که ۱۳ ماه پیش به عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی شد، در این ماه‌ها کار خود را در کمپ تیم های ملی جلو برد و در چند تورنمنت نیز هدایت جوانان را برعهده داشت و حالا زمزمه جدایی او بیش از هر زمان دیگری مطرح می‌شود.

 

پورموسوی در شرایطی این پست را منتشر کرده که سابقه حضور در فولاد و استقلال خوزستان را دارد و باتوجه به شرایط کنونی، گزینه اصلی نفت آبادان به حساب می‌آید. وی به خصوص آبی پوش خوزستان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت.

 

سرمربی ۴۸ ساله فوتبال ایران در پست اینستاگرامی‌اش تصویری از خود را منتشر کرده دست تکان می‌دهد. در کپشن نیز وی برای شاگردانش آرزوی موفقیت داشته و در واقع خداحافظی کرده است؛ باید دید واکنش فدراسیون چه خواهد بود. نکته جالب این است که تیم ملی سرمربی تیم فصل اول نفتی های آبادان را روی نیمکت خود نشاند و حالا ممکن است طلایی پوشان به این شکل، به فدراسیون پاتک خواهند زد.

 

اما دقایقی قبل نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره نفت آبادان هرگونه مذاکره با سیروس پورموسوی را تکذیب کرد و اعلام داشت که بهنام سراج سرمربی تیم صنعت نفت در ادامه فصل خواهد بود.

 

 

1479877

دیدگاه‌ها