کد خبر : 1669929 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:00 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوربین تلویزیونی همه را به اشتباه انداخت

تصاویر جدید از دست دادن مورینیو و لمپارد

انتشار تصویری از یک ناحیه تازه نشان می دهد ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد در پایان دربی لندن دست همدیگر را فشردند.

تصاویر جدید از دست دادن مورینیو و لمپارد

به گزارش" ورزش سه" در شرایطی که در تصاویر پایانی مسابقه امروز چلسی و تاتنهام اینگونه به نظر می آمد که مورینیو خشمگین از باخت حاضر نشده دست فرانک لمپارد را به نشانه احترام فشار بدهد سرمربی چلسی در گفت و گو با beinsport اعلام کرد که در پایان بازی با مورینیو دست داده است.

 

البته دوربین از صحنه جامانده و به نظر می رسید این اتفاق بین این دو رخ نداده باشد اما با حرف های لمپارد شکی باقی نمی ماند که مورینیو در مسیر رختکن با شاگرد سابقش در چلسی خوش و بش داشته است. لمپارد درباره دبل کردن مورینیو به خبرنگاران گفت:" اگر این اتفاق افتاده به خاطر بزرگی مورینیو است( که کسی تا به حال موفق به دبل کردن او نشده است)

 

1480032

 

پیش تر به نظر می رسید شادی کنترل نشده فرانک لمپارد بعد از پایان مسابقه باعث خشم و ناراحتی آقای خاص شده است اما تا به این لحظه مورینیو صحبتی در این باره و علیه شاگرد سابقش در چلسی نداشته است.

 

1480033

 

در نشست مطبوعاتی امروز از مورینیو درباره جو هواداری و واکنش طرفداران چلسی به پرسیدند که او پاسخ داده:" من صادقانه تمرکزم روی تیمم بود و متوجه چیزی نشدم. درحال حاضر در شبکه های اجتماعی با توجه به چیزی که از تصاویر انتهای بازی برمی آمد هواداران بسیاری علیه سرمربی باتجربه تاتنهام موضع گرفته اند.

دیدگاه‌ها