کد خبر : 1669930 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:14 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع – سروش؛ دیدار دوستان قدیمی در نقش جهان

دو بازیکن سپاهان و پرسپولیس تقابل ویژه‌ای را فردا و در جدال در نقش جهان پشت سر خواهد گذاشت.

شجاع – سروش؛ دیدار دوستان قدیمی در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فردا در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا امیدوار باشد تنور رقابت برای دستیابی به قهرمانی فصل نوزدهم را داغ نگه دارد. یکی از تقابل‌های ویژه این بازی در بین بازیکنان دو تیم، با حضور شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی شکل خواهد گرفت.


رفیعی و شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی هستند که رفاقت دیرینه و ریشه داری با یکدیگر دارند و سال‌ها سابقه دوستی آنها با همخانه بودن و هم‌اتاقی بودن‌شان نمایانگر این موضوع است. چه بسا که در اول فصل هم که سروش رفیعی به صلاحدید گابریل کالدرون از تیم کنار گذاشته شد، شایعاتی درباره ناراحتی و گلایه شدید شجاع خلیل زاده از این تصمیم نیز به گوش می‌رسید. بازیکنانی که با انتشار ویدئوهایی دو نفره و هوادار پسند در زمان حضورشان در پرسپولیس خبرساز شده و به محبوبیت بالایی بین هواداران در فضای مجازی نیز دست یافته بودند.


اکنون در استادیوم نقش جهان همه در انتظار یکی از تقابل‌های ویژه این فصل بین دو دوست قدیمی هستند. سروش رفیعی در نیم فصل اول و زمانی که در شهرخودرو حضور داشت، با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده با او تقابل نداشت و این اولین تقابل آنها بعد از جدایی شماره هفت از پرسپولیس محسوب می‌شود.


دو بازیکنی که در اتفاقی عجیب و جالب توجه سابقه حضور در سه باشگاه‌ فوتبال ایران (پرسپولیس ، تراکتور و سپاهان) را در کارنامه دارند. باید دید اینبار در نقش جهان و در شرایطی که در صورت حضور هواداران شرایط برای شجاع خلیل زاده سخت خواهد بود، چه صحنه‌هایی از تقابل بین دو بازیکن شکل خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها