کد خبر : 1669941 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:42 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت لمپارد از اشتباه بزرگ VAR (عکس)

امروز و در جریان بازی بین دو تیم چلسی و تاتنهام یک بار دیگر VAR حاشیه ساز شد.

حیرت لمپارد از اشتباه بزرگ VAR (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود و در نهایت این بازی جذاب با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان فرانک لمپارد خاتمه یافت.

 

طبق روال این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس، فناوری VAR این هفته و در جریان بازی بین دو تیم چلسی و تاتنهام نیز حاشیه ساز شد. این بار اما اشتباه VAR بسیار عجیب و غیر قابل باور به نظر می رسید.

 

 

1480026

 

در دقیقه ۵۲ بازی و در حالی که چلسی با دو گل از تاتنهام پیش بود، در کناره های زمین سزار آسپلیکوئتا با یک تکل توپ جیوانی لوسلسو را زد. در ادامه این صحنه اما لوسلسو به شکل آشکار و البته دردناکی استوک خود را با شدت زیاد روی ساق ستاره اسپانیایی چلسی قرار داد.

 

داور بازی یعنی مایکل اولیور بعد از این صحنه حتی از کارت زرد خود هم استفاده نکرد؛ موضوعی که عصبانیت و حیرت فرانک لمپارد را در پی داشت. اولیور حتی بعد از این اتفاق به سراغ مانیتور هم نرفت تا صحنه را بازبینی کند. عجیب تر این که داوران حاضر در اتاق VAR نیز عکس العملی به این موضوع نشان ندادند. با این حال بعد از پایان بازی مسئولان VAR به اشتباه خود اعتراف کرده و اعلام کردند که لوسلسو باید با کارت قرمز داور مواجه شد.

 

 

1480029

 

 

 

 

1480028

 

 

1480027

دیدگاه‌ها