کد خبر : 1669947 | 03 اسفند 1398 ساعت 19:09 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر چلسی ابراز رضایت کرد.

مورینیو: هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم چلسی و تاتنهام از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید و در نهایت این شاگردان فرانک لمپارد بودند که در یک بازی دشوار با نتیجه ۲-۱ موفق به شکست حریف خود شدند تا جایگاه شان را در رتبه چهارم جدول تثبیت کرده باشند. همچنین تاتنهام با این شکست حالا با ۴ امتیاز کمتر از چلسی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

 

ژوزه مورینیو در پایان بازی گفت: "من به این پسران و تلاشی که تا آخرین ثانیه های بازی انجام دادند افتخار می کنم. نمی‌توانم چیزی بیشتر از این از بازیکنانم بخواهم. بازیکنانی که در همه دقایق بازی می کنند و سعی در انجام معجزه دارند. نمی‌توانم از آنها هیچ شکایتی داشته باشم. با این وجود نتیجه می توانست ۲-۲ یا ۳-۱ باشد.

 

 

1480042

 

 

به چلسی نگاه کنید. آن ها یک مهاجم قهرمان جام جهانی را در ترکیب و دومین مهاجم بلژیک و انگلیس را روی نیمکت خود داشتند. ما هیچ مهاجمی درون زمین و روی نیمکت نداشتیم. دو مهاجم ما در بیمارستان بودند."

 

ژوزه مورینیو درباره صحنه جنجالی بازی امروز و اخراج نشدن لوسلسو نیز گفت: " من امیدوارم که سر و صداها درست مثل زمانی باشد که VAR ما را می کشد. همان زمانی که لیورپول و رابرتسون باید کارت قرمز دریافت می کردند. درست مثل بازی با واتفورد."

 

 

1480026

 

 

مورینیو درباره دله آلی نیز گفت: " مردم فکر می کنند من احمق هستم که او را بازی نمی دهم اما دله قبل از بازی در اتاق رختکن با من صحبت کرد و به من گفت که می توانم بازی کنم یا خیر. او احساسش را به من گفت."

دیدگاه‌ها