کد خبر : 1670253 | 04 اسفند 1398 ساعت 22:06 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال۳ - ۲ اورتون؛ ادامه روزهای شیرین با آرتتا

آرسنال امشب با نتیجه ۳-۲ اورتون را شکست داد تا به روند خوب خود ادامه داده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و اورتون امشب از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود آرسنال پایان یافت تا این تیم ۳۷ امتیازی شود.
در حالی که تنها چند ثانیه از آغاز بازی گذشته بود، اورتون از جناح راست زمین صاحب یک ضربه آزاد شد و توپ ارسالی بازیکنان اورتون بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه جلوی پای کالورت لوین قرار گرفت و او نیز با یک ضربه تمام کننده دروازه برند لنو را باز کرد.

 

1480537

 

بعد از گل اورتون شاگردان میکل آرتتا بازی را در دست گرفتند؛ موضوعی که باعث شد آن ها در دقیقه ۲۷ به گل تساوی دست پیدا کنند. انکتینا روی ارسال عالی ساکا گل اول آرسنال را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

 

1480536

 

لحظاتی بعد و در دقیقه ۳۳ پیر امریک اوبامیانگ روی پاس استثنایی داوید لوییز با جردن پیکفورد تک به تک شد و با یک بغل پای عالی گل دوم توپچی ها را به ثمر رساند.

 

1480535

 

در ادامه نیز آرسنال توپ و میدان را در اختیار داشت و با پاس کاری های متعدد بازی چشم نوازی را ارائه داد. با این وجود این اورتون بود که در لحظات پایانی نیمه اول بعد از ارسال کرنر و در محوطه جریمه توسط ریچالیسون به گل تساوی دست یافت؛ گلی که اشتباه برند لنو نیز در آن بی تاثیر نبود. همچنین بازی در نیمه اول با همان نتیجه تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

 

نیمه دوم نیز بسیار جذاب آغاز شد و آرسنال در همان ثانیه های آغازین موفق شد یک بار دیگر توسط پیر امریک اوبامیانگ به گل برتری دست پیدا کند. ستاره گابنی روی سانتر خوب نیکولاس پپه و با یک ضربه سر دقیق گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1480538

 

این بازی جذاب بعد از گل آرسنال نیز ادامه یافت و هر دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هرچه زدند به در بسته خوردند تا بازی با همان نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان میکل آرتتا خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها