کد خبر : 1670326 | 05 اسفند 1398 ساعت 11:38 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات فوتبال؛

دبیرکل جوان اجازه اعمال نفوذ نداد

انتخابات 25 اسفند فدراسیون فوتبال یکی از پرحاشیه ترین و در عین حال عجیب ترین انتخابات های تاریخ این فدراسیون به شمار می رود.

دبیرکل جوان اجازه اعمال نفوذ نداد

به گزارش ورزش سه ، با توجه به استعفای زودهنگام مهدی تاج معادلات قدرت در این فدراسیون دگرگون شده و حالا سرپرست دبیرکلی نقش تعیین کننده ای در برگزاری این انتخابات خواهد داشت و بنا بر شنیده ها ابراهیم شکوری بدون توجه به منافع کاندیداها تلاش می کند ضامن اجرای قانون در این انتخابات باشد.
با این وجود طبق برخی اخبار و گزارش های رسیده برخی از جریان های قدرت  به دنبال اعمال نفوذ و تایید یا رد شدن کاندیداهای نزدیک به خودشان خصوصا در مرحله نخست بررسی صلاحیت ها بودند که  شکوری در این مرحله به خوبی مقابل دخالت ها ایستادگی کرده و خواسته یکی از این جریان ها برای رد صلاحیت بعضی از کاندیداها را نپذیرفته است.


استوری چند روز گذشته شکوری در خصوص ضرورت برگزاری انتخابات در تاریخ معین نیز پیام روشن دیگری بود که حکایت از اعمال نفوذ برای به تعویق افتادن انتخابات دارد. شکوری البته بر اساس اساسنامه نمی تواند در هر شرایطی پس از انتخابات به عنوان دبیرکل فعالیت خودش را در فدراسیون دنبال کند اما عملکرد امروز او در دفاع از اجرای قانون بدون توجه به منافع برخی از جریان های خاص نکته مثبتی است .


دعوای تعویق انتخابات احتمالا پس از رد صلاحیت قطعی بازنشسته ها جدی تر خواهد شد و شکوری کار سختی برای  تقابل با جریان های خاص در پیش دارد.

دیدگاه‌ها