کد خبر : 1670410 | 05 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

داور ال کلاسیکوی برگشت لالیگا مشخص شد

متئو لاهوس داور سرشناس اسپانیایی قضاوت دیدار برگشت رئال و بارسا را برعهده خواهد داشت. دیداری که یکشنبه آینده در برنابئو برگزار می شود.

داور ال کلاسیکوی برگشت لالیگا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه آینده(11 اسفند) در برنابئو از ساعت 23.30 تیم های رئال و بارسا از دور برگشت لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری بسیار تعیین کننده؛ به خصوص که رئال این هفته بازی خود را باخت و صدر را به بارسلونا واگذار کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا "متئو لاهوس" را به عنوان داور این بازی معرفی کرد. انتخاب داور این بازی پس از انتقاد تند اخیر راموس از هرناندز (داور بازی رئال و لوانته)، حساسیت های خاصی را باعث شده بود.

 

 

1480756

 

 

لاهوس تاکنون 30 بار برای بارسا و رئال قضاوت کرده است. در بازی هایی که او برای رئال داوری کرده، این تیم 21 بار پیروز شده، 3 بار مساوی کرده و شش بار نیز شکست خورده است.

بازی رفت رئال و اوساسونا که با برتری 2-0 رئال تمام شد، آخرین قضاوت داور اهل والنسیا برای کهکشانی ها بوده است. در این بازی، وی ای آر، گل یوویچ را مردود اعلام کرد.

لاهوس هفت بار برای رئال اعلام پنالتی کرده و علیه این تیم پنالتی نگرفته است. سه بازیکن رئال را اخراج کرده و 4 بازیکن از حریف مقابل را.

 

 

1480758

 

 

بارسا با قضاوت لاهوس 23 بار پیروز شده، شش بار مساوی کرده و تنها یک بار باخته است. لاهوس 5 بازیکن بارسا را اخراج کرده و 9 بازیکن از تیم مقابل را. او شش بار برای بارسا و یک بار هم برای حریف مقابل اعلام پنالتی کرده است.

آخرین بار لاهوس در دیدار برابر اتلتیکو در وندامتروپولیتاتنو برای بارسا قضاوت کرد. دیداری که با تک گل مسی به اتمام رسید.

 

لاهوس از جمله داورانی است که در بازی های او وی ای آر کمترین دخالت را داشته؛ در حالی که "گونزالس"، داور وی ای آر ال کلاسیکو، ابایی از دعوت از داوران به کنار زمین برای بازبینی صحنه نداشته و در 12 بازی 7 بار از آنها خواسته تا این کار را انجام دهند.

لاهوس همچنین بر خلاف هرناندس داور بازی اخیر رئال و لوانته کسی است که در مورد تصمیماتش به خوبی برای بازیکنان توضیح می دهد.

 

 

Image result for mateu lahoz

دیدگاه‌ها