کد خبر : 1670463 | 05 اسفند 1398 ساعت 21:20 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس یوونتوس و تایید علاقه به پپ گواردیولا

آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس، مدعی شد که در حال حاضر این باشگاه از سرمربی خود یعنی مائوریتزیو ساری رضایت دارد.

رئیس یوونتوس و تایید علاقه به پپ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش شایعاتی درباره احتمال حضور گواردیولا در یوونتوس به گوش رسید اما این موضوع هیچگاه تایید نشد. از سمت دیگر بعد از محرومیت دو ساله سیتی از حضور در لیگ قهرمانان، این شایعات قوت گرفت اما سرمربی اسپانیایی در مصاحبه ای عنوان کرد که هدف او ماندن در باشگاه انگلیسی است.

رئیس باشگاه یووه حالا در مصاحبه‌ای مدعی شده که حضور گواردیولا در یوونتوس، با توجه به اینکه او در سیتی خوشحال است، کمی دشوار خواهد بود. آندره آ آنیلی گفت: " دروغ است اگر بگویید که به پپ گواردیولا فکر نمی‌کنید اما شما باید لحظه مورد نظر را ارزیابی کنید. اگر کسی از حضور در جایی خوشحال باشد، جدایی اش بسیار دشوار خواهد بود.

 

ما کاملاً با ساری خوشحال هستیم. همه چیز برای سه سال برنامه‌ریزی شده است. نیم فصل اول بسیار عالی بوده و ما در صدر جدول سری آ قرار داریم. همچنین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده ایم."

 

 

1480616

 

 

آنیلی درباره آنتونیو کونته و شایعاتی که در ابتدای فصل درباره حضور دوباره او در بیانکونری مطرح شده بود گفت: " ما مائوریزیو ساری را می خواستیم و ساری را هم گرفتیم. کونته نمادی از یوونتوس است. او چندین اسکودوی و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورده است. ما با او رابطه صلح آمیز داریم اما در عین حال حرفه ای هستیم. "

 

 

 

1478630

دیدگاه‌ها