کد خبر : 1670543 | 06 اسفند 1398 ساعت 12:03 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین مندی:

زیدان برای ما خدای فوتبال است

بنجامین مندی، مدافع فرانسوی سیتی از رویارویی با زین الدین زیدان هیجان زده است.

زیدان برای ما خدای فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب و در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در استادیوم برنابئو به مصاف رئال مادرید برود. بنجامین مندی، مدافع سیتی به تمجید از کریم بنزما پرداخته و مدعی شد زیدان برای مردم فرانسه چیزی فراتر از یک اسطوره فوتبالی است.

 

1354804

 

بنجامین مندی گفت: "دیدار مقابل رئال مادرید یک بازی ویژه و خاص خواهد بود. من بسیار هیجان زده ام که قرار است در چنین دیداری به میدان بروم. زین الدین زیدان برای مردم فرانسه مانند خدای فوتبال است و بازی کردن در مقابل او و تیمی که زیدان هدایتش را بر عهده دارد، شیرین و خوشایند خواهد بود.

 

زیدان برای همه فرانسوی ها الهام بخش بود. اما ما به آنجا خواهیم رفت تا با رئال مادرید مبارزه کرده، ما سعی می کنیم بازی خودمان را ارائه داده و برای کسب پیروزی در خانه حریف تلاش خواهیم کرد. ما می خواهیم تلاش خود را انجام دهیم.

 

رویارویی با کریم بنزما؟ کریم دوست من بوده و یک مهاجم خوب به شمار می آید. من برای همیشه بهترین آرزوها را برای بنزما دارم، اما در این دو بازی مقابل سیتی امیدوارم او موفق به گلزنی نشود. البته سرخیو آگوئرو هم کیفیت بالایی دارد، او یک افسانه برای این باشگاه محسوب می شود."

 

 

دیدگاه‌ها