کد خبر : 1670630 | 06 اسفند 1398 ساعت 18:15 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز پرسپولیس به امارات کنسل شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پرواز این تیم به امارات لغو شده است.

پرواز پرسپولیس به امارات کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، درشرایطی که قرار است پرسپولیس و التعاون در امارات به مصاف هم بروند اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بلیت اعضای این تیم به امارات لغو شده و گفته می شود تا هفته آینده هم پروازی نخواهد بود.

 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این خصوص به سایت رسمی سرخ ها گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است.روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی را  دریافت شد. تا کنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

 

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌بلیط ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی اقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند  پرواز از سوی ماهان لغو و بلیط های صادره کنسل شده است. پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی اژانس های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی شود.

 

او درمورد واکنش پرسپولیس هم گفت: اقای انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه امده اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیط صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینبم وضعیت پروازی در روزهای اتی چگونه خواهد بود.فعلا که گفته می شود تا اوایل هفته اتی پروازها لغو هستند.

دیدگاه‌ها