کد خبر : 1670634 | 06 اسفند 1398 ساعت 18:49 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا عامل شیوع کرونا در اسپانیا!

سه هوادار والنسیا بعد از سفر به ایتالیا برای تشویق تیم‌شان در بازی هفته گذشته مقابل آتالانتا حالا مشکوک به ویروس کرونا هستند.

والنسیا عامل شیوع کرونا در اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته والنسیا در چهارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا بود در نهایت با نتیجه عجیب و پر گل ۴-۱ مقابل حریف خود شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دشوار شده باشد.

 

حالا اما اتفاقی تلخ برای هواداران آتالانتا که برای تشویق تیم شان به شمال ایتالیا سفر کرده بودند، رخ داده است. گزارش ها حاکی از آن است که این سه هوادار والنسیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. خود این سه هوادار نیز با توجه به این علائم اطمینان دارند که به این ویروس مبتلا شده اند.

 

 

1479507

 

 

واناکلوچا، یکی از پزشکان اسپانیایی است که بررسی را درباره این قضیه انجام می‌دهد. او پیرامون شیوع کرونا در اسپانیا گفته است: " تصور می‌کنم که سه یا چهار نفر به این ویروس مبتلا شده باشند. ما در این باره با آنها صحبت می‌کنیم و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. ما چندین نفر را مورد ارزیابی قرار داده ایم که در بین آن ها نام برخی از هواداران والنسیا که برای دیدار برابر آتالانتا در ایتالیا حضور داشته اند نیز دیده می شود.

 

از سمت دیگر باشگاه والنسیا نیز بعدازظهر دوشنبه از طریق شبکه های اجتماعی خود سند وزارت بهداشت را به منظور اطلاع هوادارانی که به ایتالیا آمده بودند را برای بررسی اینکه آیا در آنها هر نوع علائم تنفسی مانند سرفه ، تب یا تنگی نفس وجود دارد، ارسال کرد. در این موارد به همه آنها توصیه می شود در خانه خود بمانند و با شماره تلفن 112 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها