کد خبر : 1670648 | 06 اسفند 1398 ساعت 19:33 | 283.9K بازدید | 0 دیدگاه

قبلا نان پرسپولیس مشکل داشت و حالا نان سپاهان

حرف‌های بو دار شایان مصلح در لایو اینستاگرام!

شایان مصلح معتقد است مسئولان سازمان لیگ به هیچ وجه سلامتی بازیکنان و خانواده هایشان را در نظر ندارند و ضمن انتقاد از شرایط موجود، از سایر بازیکنان خواست تا آنها هم معترض شوند.

حرف‌های بو دار شایان مصلح در لایو اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، حالا 48 ساعت است که از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس که در نهایت برگزار هم نشد، گذشته است. طی این مدت بارها و بارها شاهد برخوردهای عجیبی میان اعضای دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس بوده ایم و بی شک این ماجراها تا مدت ها پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز ادامه دار خواهد بود.


 شایان مصلح مدافع سپاهان در راستای حاشیه های پرشمار بازی و واکنش هایی که پس از بازی دریافت کرده، اقدام به انتشار ویدئویی در فضای مجازی کرد و حرف های جالب توجهی در مورد موضوعات مختلف به زبان آورد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

مدام از من می خواهند که در مورد اتفاقات بازی صحبت کنم


شایان که روی پشت به دیوار خانه اش با تی شرتی سبز اقدام به صحبت زنده با هواداران و دوستانش کرده بود، گفت که پس از بازی با پیام های زیادی روبرو شده تا در مورد بازی و اتفاقات آن صحبت کند.

 

توجیهی ندارد من حرف بزنم


او اینطور حرف هایش را آغاز کرد: « ببینید حرف زدن در مورد چیزهایی که مربوط به من نمی شود، توجیهی ندارد و در واقع مسئولان باید حرف بزنند و حرف هم می زنند.»

 

می گویند چرا دم از اهل بیت می زنی و در فلان تیم هستی !


مدافع چپ سپاهان سپس با گلایه از برخی هواداران حرف هایش را از سر گرفت و گفت:« اما مطلبی که بیشتر دلم خواست در موردش حرف بزنم، به خودم مربوط می شود. دوستان پیام می دهد و چیزهایی که به هم ربطی ندارد را به هم مرتبط می کنند. بعضی می گویند چرا دم از اهل بیت می زنی و بعد می گویند چرا در فلان تیم بازی می کنی یا چرا اصلا حرفی نمی زنی در مورد اتفاقاتی که رخ می دهد. من واقعا ارتباط این ها را نمی فهمم.»

 

می گویند چطور نان سپاهان را به خانه می بری؟


مصلح در پاسخ به حرفهایی که در فضای مجازی به او زده می شود، توضیح داد:« خب من بازیکن هستم و وظیفه ام این است که در تیمی که بازی می کنم با تمام وجود بازی کنم. این را ثابت کرده ام چه الان و چه در پرسپولیس و سپیدرود. مسئولان یک تیم هستند که تصمیم می گیرند، چه اتفاقاتی می افتد. مهم این است که برای تیمی که درآن هستم با تمام وجود بازی کنم. متاسفانه بعضی ها می گویند چطور نان سپاهان را به خانه می بری یا قبلا می گفتند چطور نان پرسپولیس را به خانه می بری؟! »

 

1481136

 

واقعیت را باید مسئولان دو تیم بگویند نه من !


شایان سپس با یادآوری برخی نکات به هوادارانش اضافه کرد: « ببینید حرف های هواداری و احساسی، متاسفانه آدم ها را دچار قضاوت می کند و باعث می شود که حرف هایی بزنند که باعث ناراحتی شود. این ها را کلا گفتم، برای هواداران عزیز پرسپولیس و سپاهان. حالا الان که در سپاهان هستم و هواداران سپاهان این حرف ها را نمی زنند. ولی هواداران پرسپولیس می پرسند، چرا در مورد اتفاقات بازی حرف نمی زنی ؟ خب عزیزان دل من، بزرگوارانی که من همیشه شما را دوست دارم و به شما احترام می گذارم. این درست نیست. البته این ذات من است و همیشه به هواداران احترام می گذارم. مثل قبل که احترام هواداران سپیدرود را رعایت کردم و همینطور هواداران پرسپولیس را پس از اینکه به سپاهان آمدم. اگر از سپاهان هم بروم، احترام هواداران سپاهان را حفظ می کنم. این وظیفه من است و همیشه سعی کرده ام به این وظیفه عمل کنم. خیلی وقت ها هم به من توهین شده ولی همیشه احترام را حفظ کرده ام. اما بحثی که انتظار نداشتم بپرسند، اینکه مثلا چرا نان سپاهان را می خوری؟ خب من از پرسپولیس به سپاهان آمدم و نان حلال به این معنی است که با تمام وجود برای سپاهان بازی کنم. همانطور که در پرسپولیس این کار را می کردم و نان حلال به خانه می بردم. پس در مورد این مسئله من را اذیت نکنید که بیا و واقعیت را بگو. واقعیت را باید مسئولان دو تیم بگویند نه من. من وظیفه ام بازی کردن است.»

 

باید بگوییم بیا گل بزن تا کرونا نگیریم ؟!


مدافع سابق پرسپولیس در ادامه با انتقاد تند از مسئوان برگزاری مسابقات خواهان لغو بازی های لیگ شد و گفت:« اما مطلبی هست که از مسئولان برگزاری مسابقات گلایه دارم. من نمی دانم چرا بازیکنان در این مورد حرفی نمی زنند، فقط دیدم آقای مجیدی در این مورد صحبت کرده است. واقعا جان بازیکنان برای مسئولان برگزاری بازی ها ندارد؟! خیلی جاهای دنیا بازی ها تعطیل شده است. این نشان می دهد که ویروس کرونا مهم است. اگر قرار است هواداران به ورزشگاه نیایند و بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود، این یعنی ویروس کرونا بیماری مهمی است و این باعث شده که سازمان برگزاری مسابقات به این نتیجه برسد که هواداران ممکن است با حضور در استادیوم دچار آلودگی شوند.


سوال من این است که چرا فکر نمی کنید ممکن است ما بازیکن ها دچار بیماری شویم؟ حالا فکر کنید به جای دست زدن، مشت زدیم. در یارگیری چه کنیم؟ آیا باید بگوییم بیا گل بزن تا کرونا نگیریم ! من نمی دانم مسئولان برگزاری بازی ها چه فکری می کنند. به قول آقای مجیدی ما باید بمیریم تا بازی ها لغو شود؟!

 

اصلا نمی خواهیم امسال دیگر بازی کنیم


او سپس به دشواری هایی که مسئولان سازمان لیگ دارند، اشاره کرد و اضافه کرد:« می دانیم که ما بازیکنان زیاد آگاهی نداریم و سخت است کنترل کردن و برنامه ریزی کردن یک لیگ فشرده. از آن طرف که دو ماه مسابقات دیر شروع شد و از طرفی بازی های ملی و باشگاهی مختلفی وجود داشت؛ اما جان ما قطعا ارزشش بیشتر از برنامه ریزی بازی ها است و حتی با بچه ها که صحبت می کنیم، می گوییم اصلا نمی خواهیم امسال دیگر بازی کنیم.

 

لغو بازی با پرسپولیس خواسته همه ما بود


مصلح ادامه داد: زنده ماندن بازیکنان مهم تر از هر چیزی است، مثل سلامتی هواداران. امیدوارم تمام بازیکنانی که برای سلامتی خودشان ارزش قائلند، بیایند و بگویند و درخواست لغو بازی ها را داشته باشند.  همانطور که ما درخوست لغو بازی سپاهان و پرسپولیس را داشتیم. این حق هواداران بود که بازی تیمشان با پرسپولیس را ببینند.این خواسته همه ما بود که بازی با پرسپولیس لغو شود. این یک چیز طبیعی است. همانطور که ممکن است میان هواداران ویروس انتقال پیدا کند، بین بازیکنان هم این اتفاق محتمل است.


جرات نمی خواهد، بقیه بازیکنان هم اعتراض کنند


مدافع سپاهان در ادامه به اتفاقاتی که منجر به لغو بازی با پرسپولیس بود، اشار کرد و گفت: « در مورد مسائل بازی اصلا صحبت نمی کنم، چون به من مرتبط نمی شود و فقط و فقط از سازمان لیگ گلایه دارم و این گلایه هم به حق است. امیدوارم باقی بازیکنان هم نمی گویم جرات داشته باشند، چون چیزی نیست و بیایند و حرف هایش را بزنند. »


امیدوارم عدالت رعایت شود


در ثانیه هایی پایانی گفتگوی شایان مصلح با هواداران، او شروع به خواندن کامنت ها کرد و سوال آنها که در مورد نتیجه بازی بود، اینگونه واکنش نشان داد:« طبق قانون و مستندانی که دو تیم ارائه می دهند، قطعا با عدالت تصمیم گرفته می شود. مهم تر از هر چیزی سلامتی بازیکنان است و امیدوارم همانطور که به سلامتی هواداران اهمیت داده می شود، به سلامتی بازیکنان و مجموعه یک تیم هم اهمیت بدهند.»

دیدگاه‌ها