کد خبر : 1670681 | 06 اسفند 1398 ساعت 20:00 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

گنارو گتوزو:

کارهای مسی فقط در پلی‌استیشن ممکن است

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل بارسلونا با ستایش لیونل مسی ابرستاره تیم حریف می‌گوید مسی قادر به انجام کارهایی است که تنها در بازی با پلی‌استیشن قابل انجام است.

کارهای مسی فقط در پلی‌استیشن ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب در خانه خود در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا و ستاره بزرگش لیونل مسی است. در آستانه این بازی، گنارو گتوزو سرمربی ناپولی در گفتگو با خبرنگاران زبان به ستایش مسی گشود و او را ستایش کرد.

 

1481172

 

ناپولی تا کنون موفق نشده از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان صعود کند و امسال هم در مقابل بارسلونا کار بسیار دشواری در پیش دارد. گتوزو اما در دوران بازی خود به عنوان بازیکن آث میلان شش بار مقابل بارسلونا بازی کرده است.

 

گتوزو در آستانه بازی امشب به خبرنگاران گفت:" ما در مقابل بارسلونا خیلی سختی خواهیم کشید ولی اگر نترس باشیم و با روحیه و سرزنده کار کنیم من از تیمم راضی خواهم بود. اگر به حریف‌مان احترام بگذاریم ولی از نقاط قوت خودمان هم استفاده کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما خواهد افتاد".

 

1481174

 

سرمربی ناپولی در ادامه صحبتهایش گفت:" لیونل مسی؟ اینجا و آنجا مطالبی درباره قفس و این چیزها خوانده‌ام ولی ما برای مبارزه با کسی مثل او به بازی تیمی نیاز داریم. البته مشکل فقط او نیست. مسی بهترین بازیکن دنیا است. مسی همیشه بی نقص بوده و برای همه فوتبالیست‌ها الگو است. او در زمین کارهایی می‌کند که من فقط در پلی‌استیشن دیده‌ام. مسی کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد و سالها است که بهترین بازیکن دنیا بوده".

 

دیدگاه‌ها