کد خبر : 1670683 | 06 اسفند 1398 ساعت 23:07 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: خاطرات خوبی از شهر لیون دارم

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیا یوونتوس، از انگیزه های فراوان این تیم برای موفقیت در این فصل می گوید.

بونوچی: خاطرات خوبی از شهر لیون دارم

به گزارش "ورزش سه"، کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اولویت یوونتوس در فصل جاری به حساب می‌آید. در همین رابطه آن ها فردا باید در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به مصاف لیون بروند.

 

لئوناردو بونوچی دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیون گفت: " من خاطرات خوبی از این شهر دارم هم هنگام پوشیدن پیراهن یوونتوس و همچنین ایتالیا. این مکان مناسبی برای ماست که یک بار دیگر ثابت کنیم که وقتی لحظه بحرانی فرا می رسد، یووه در آن سربلند خواهد بود.

 

ما در سری آ صدرنشین هستیم، در لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم راه یافتیم و به جمع چهار تیم کوپا ایتالیا نیز صعود کرده ایم ولی نمی‌دانم مردم چه انتظاری از ما دارند که این عملکرد را ناامیدکننده تلقی می کنند."

 

 

1481184

 

 

بونوچی در ادامه گفت: " فصل گذشته جزئیات باعث حذف ما از لیگ قهرمانان اروپا شد. من معتقدم که همه ما، به صورت انفرادی و به عنوان یک تیم، با رویکرد بالغ تری عمل خواهیم کرد و تجربه بیشتری کسب کرده ایم.

 

چیزی که در حال حاضر سرمربی از ما می‌خواهد کاملاً با خواسته های سرمربی قبلی متفاوت است. با عطش زیاد به این مقطع از فصل پا گذاشته ایم و می خواهیم در همه رقابت‌ها پیروز شویم. می خواهیم همین جا کار را تمام کنیم."

 

بونوچی درباره بازگشت جورجو کیه لینی نیز گفت: " این یک خبر عالی برای کل باشگاه یوونتوس است. او یک نماد و رهبر برای ما به حساب می‌آید و چیزهای زیادی از وی می آموزیم."

 

 

1432000

 

دیدگاه‌ها