کد خبر : 1670767 | 07 اسفند 1398 ساعت 13:11 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ چوکا به قهرمانی نزدیک تر شد

رقابت ها در گروه الف لیگ 2 سخت و نفس گیر دنبال می شود در حالی که تنها یک تیم به طور مستقیم راهی لیگ یک می شود و تیم دوم هم باید در بازی پلی آف با تیم دوم گروه ب شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های این هفته شهید قندی یزد در خانه تیم شهرداری آستارا به یک امتیاز دست پیدا کرد تا با 39 امتیاز هم چنان صدرنشین بازی ها باقی بماند.

 

این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی بود به این دلیل که شهرداری آستارا هم برای صعود به لیگ یک شرایط خوبی دارد. خیبر خرم آباد با سه امتیازی که از دیدار با کارون اروند خرمشهر به دست آورد 38 امتیازی شد و جدی ترین تعقیب کننده صدرنشین است. استقلال ملاثانی که هفته های متمادی صدرنشین بود این هفته دو امتیاز حساس در برابر فولاد نوین اهواز از دست داد تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم خیبر تیم سوم جدول باشد. در فاصله 6 هفته مانده به پایان بازی ها رقابت در این گروه سخت و نفس گیر دنبال می شود. فاصله تیم های مدعی با هم خیلی کم است و به طور حتم در هفته های پایانی بازی ها از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. 

 

گروه الف 

 

*استقلال ملاثانی۱ - ۱فولاد نوین اهواز
*مس نوین کرمان۱ - ۰اترک بجنورد
*میلادمهر تهران۴ - ۱آوالان کامیاران
*شهرداری آستارا۱ - ۱شهید قندی یزد
*کاسپین قزوین۶ - ۰شهردارى فومن
*شهرداری همدان۰ - ۰امید گناوه
*کارون اروند خرمشهر۰ - ۳خیبر خرم آباد

 

1481298

 

در گروه ب چوکای تالش با مربیگری فرشاد پیوس حاشیه امنیت خوبی رای خود ایجاد کرده. این تیم در بازی پیش رو در خانه ی ایرانجوان بوشهر دو بر یک پیروز شد و شمار امتیازات خود را به عدد 41 رساند. این تیم با تیم دوم جدول یعنی پاس همدان 5 امتیاز فاصله دارد و اگر این روند را دنبال کند می تواند پیش از پایان بازی ها صعود خود را به لیگ یک جشن بگیرد. پاس برای حفظ موقعیت خود این هفته در خانه تیم بعث کرمانشاه به برتری یک بر صفر دست یافت. با توجه به فاصله ای که پاس با تیم بعد خودش ایجاد کرده بعید است در هفته های آتی مدعی دیگری شانس صعود به مرحله ی پلی آف پیدا کند. 

 

گروه ب 

 

*مس شهر بابک۳ - ۰شهرداری بم
*شهدای رزکان کرج۲ - ۰نفت و گاز گچساران
*بعثت کرمانشاه  ۰ - ۱پاس همدان
*سردار بوکان  ۰ - ۱شهرداری بندرعباس
*شهرداری ماهشهر۲ - ۰نفت امیدیه
*ملی حفاری اهواز۲ - ۱شهدای بابلسر
*ایرانجوان بوشهر۱ - ۲چوکا تالش

 

1481297

دیدگاه‌ها