کد خبر : 1670795 | 07 اسفند 1398 ساعت 15:22 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه مستقیم بوسکتس به مدیر پر حاشیه بارسا

اریک آبیدال مدیر فنی بارسا که اخیرا حواشی زیادی را در باشگاه موجب شده بود، شب گذشته مورد کنایه سرخیو بوسکتس قرار گرفت.

کنایه مستقیم بوسکتس به مدیر پر حاشیه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها مصدومان زیادی دارد و در انتقالات زمستانی هم خرید قابل توجهی نداشت. چند بازیکن این تیم نیز در ژانویه راهی تیم های دیگر شدند و این باعث شده تا مجموعه بارسلونا محدودتر و کوچک تر از سال های اخیر شود.

شب گذشته بارسا در زمین ناپولی با تساوی 1-1 متوقف شد در حالی که روی نیمکت این تیم چند بازیکن تیم دوم حضور داشتند.

 

 

1476474

 

 

سرخیو بوسکتس که از این شرایط حاکم بر بارسا ناراحت است، در پایان بازی گفت:« این تیمی است که در هر صورت در اختیار داریم. مجموعه ای که کوچک تر از قبل شده و باید با آن کنار بیاییم. آنقدر محدودیت داریم که مربی مجبور می شود با این داشته ها برنامه های تاکتیکی جدیدی ابداع کند. در هر صورت معتقدم مدیران باید پاسخگوی این مسائل باشند.»

 

بوسکتس ادامه داد:« ناپولی خوب دفاع می کرد. در جلو 4 بازیکن و پشت سرشان نیز شش نفر دفاع می کردند. در چنین مواقعی باید صبور بود. ما فضای خالی پیدا نمی کردیم. دوست داشتیم وارد محوطه جریمه شویم ولی اجازه نمی دادند. گلی که که به ما زدند نیز روی حادثه بود و شایسته اش نبودیم اما خوشحالم که در نیمه دوم از تک موقعیتی که نصیب مان شد، به خوبی استفاده کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم.»

 

بوسکتس با دریافت کارت زرد از بازی برگشت محروم شد. او در این باره گفت:« من و سمدو می دانستیم که با یک کارت زرد دیگر محروم خواهیم شد. من کارت گرفتم و ویدال هم اخراج شد اما امیدوارم در بازی برگشت، دیگر بازیکنان آنقدر آماده باشند که غیبت ما به چشم نیاید. معتقدم می توانیم در نوکمپ کار را تمام کنیم.»

 

 

1481212

 

دیدگاه‌ها