کد خبر : 1670865 | 07 اسفند 1398 ساعت 18:45 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو:

غیرممکن است بتوانیم بایرن را حذف کنیم

ستاره فرانسوی چلسی معتقد است که باید با ایمان و خودباوری به مونیخ بروند.

غیرممکن است بتوانیم بایرن را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی چلسی معتقد است که برگرداندن شکست 0-3 برابر بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آلمان برای چلسی غیرممکن خواهد بود. 

 دو گل از سرژ گنابری و یک گل از رابرت لواندوفسکی باعث شد که آبی پوشان لندنی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج شکست بخورند.

 

 

1481278

 

 

چلسی در بازی برگشت مارکوس آلونسو و ژورژینیو را در اختیار ندارد و ژیرو معتقد است که کار آنها در آلیانس آرنا بسیار دشوار خواهد بود.

مهاجم فرانسوی پس از بازی به خبرنگاران گفت:« صعود به دور بعد؟ این اتفاق تقریبا غیرممکن خواهد بود هرچند باید با باور جبران به بازی برگشت برویم. باید این باور را داشته باشیم که می توانیم گلزنی کنیم. هیچکس نمی داند چه رخ خواهد داد. آنها اینجا سه گل زدند بنابراین ما باید در آنجا سه گل بزنیم و گلی نیز دریافت نکنیم.

من شوخی نمی کنم چرا که چیزی برای از دست دادن نداریم. آنها تیم با تجربه ای هستند؛ مدت هاست در کنار هم بازی کرده اند و درک بسیار خوبی از یکدیگر دارند. بایرن خیلی خوب بازی می کند و این قابل درک است. در هر صورت ما باید از این شکست عبور کنیم و به بازی برگشت فکر کنیم حتی اگر صعود غیر ممکن به نظر بیاید.»

 

 

1481224

دیدگاه‌ها