کد خبر : 1670700 | 07 اسفند 1398 ساعت 01:26 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0-3 بایرن: ژرمن ها لندن را فتح کردند

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 چلسی را شکست داد.

چلسی 0-3 بایرن: ژرمن ها لندن را فتح کردند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک که میهمان چلسی بودند، با ارائه یک نمایش برتر، توانستند به یک پیروزی پرگل برسند و صعودشان به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کنند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود در همان دقیقه اول به گل برسند اما ضربه مولر که با پاس دیویس صاحب موقعیت شده بود، با واکنش ویلی کابایرو دفع شد.

بازیکنان چلسی دقایقی بعد به این حمله پاسخ دادند و در دقیقه 7، میسون مونت با یک ضربه والی خطرناک، دروازه بایرن را تهدید کرد اما این بار هم توپ راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد. دو دقیقه بعد، باز هم مونت صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه کم جان او نتوانست به گل منجر شود.

در دقیقه 11 نوبت بایرنی ها بود که شانس شان را درون محوطه جریمه بایرن امتحان کنند اما کینگزلی کومان که با پاس مولر صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به کنار دروازه کوبید.

حملات بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 15 و 16، صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما لواندوفسکی و بواتنگ نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند.

پس از این بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 28، بایرنی ها تا آستانه زدن گل اول پیش رفتند اما واکنش عالی کابایرو و خروج به موقع او، مانع گلزنی لواندوفسکی شد.

در دقیقه 33، روی اشتباه نویر، چلسی صاحب موقعیت شد اما ژیرو نتوانست از ارسال کوواچیچ استفاده کند و این موقعیت هم از دست رفت. دو دقیقه بعد بدشانسی ها بایرن کامل شد و ضربه سر مولر به تیر دروازه برخورد کرد تا این فرصت خوب هم از دست برود.

در دقایق پایانی نیمه اول، این چلسی بود که نمایش بهتری داشت و صاحب دو موقعیت خوب شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرن طوفانی آغاز کرد و در فاصله 4 دقیقه، دو بار به گل رسید. ابتدا در دقیقه 51، گنابری که حرکتی را از سمت چپ آغاز کرده بود، لواندوفسکی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و مهاجم لهستانی هم با یک پاس در عرض، بار دیگر ستاره آلمانی را در موقعیت گلزنی قرار داد. گنابری هم با یک ضربه بغل پا توانست حساب کار را 1-0 کند.

 

1481224

 

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 54 گل دوم را دریافت کرد. این بار هم روی همکاری با لواندوفسکی بود که گنابری در سمت راست محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شد و ضربه دقیق او را کابایرو نتوانست دفع کند و به این ترتیب، اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

 

1481225

 

برتری بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 59، چیزی نمانده بود که گنابری هت تریکش را تکمیل کند اما ضربه او این بار راهی به چهارچوب دروازه چلسی پیدا نکرد.

لمپارد با به زمین فرستادن ویلیان و تامی آبراهام تلاش کرد جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد اما باز هم این بایرنی ها بودند که بر بازی مسلط شدند و صاحب موقعیت های بهتری شدند تا اینکه سرانجام در دقیقه 76 به گل سوم رسیدند. این بار دیویس بود که با یک حرکت خوب از سمت چپ، مدافعان چلسی را به هم ریخت و پاس در عرض او به دهانه دروازه را لواندوفسکی با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل کرد.

 

1481226

 

بازیکنان چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما در دقیقه 84، کار برای آنها سخت‌تر شد. آلونسو در درگیری با لواندوفسکی، ضربه ای به صورت او زد که داور ابتدا آن را با کارت زرد جریمه کرد اما بعد از استفاده از VAR، بازیکن اسپانیایی چلسی را با کارت قرمز جریمه کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بایرن بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 این تیم به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها