کد خبر : 1670926 | 08 اسفند 1398 ساعت 01:24 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیون 1 - 0 یوونتوس؛ دریغ از یک شوت!

یوونتوس در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد با یک گل مغلوب لیون شد.

لیون 1 - 0 یوونتوس؛ دریغ از یک شوت!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که نتوانست حتی یک شوت هم درون چارچوب دروازه لیون بزند، با دریافت گل در نیمه اول در فرانسه 0-1 مقابل این تیم شکست خورد تا کار دشواری برای صعود در دیدار برگشت داشته باشد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم با حرکت تماشایی کریستیانو رونالدو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه خوان کوادرادو در مقابل دروازه خالی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه لیون بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 22 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه سر اکامبی روی ارسال آئوار به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

 

1481506

 

1481510

 

اما حملات میزبان ادامه یافت و این تیم بالاخره در دقیقه 31 به گل رسید. این بار ارسال به بیرون آئوار نتیجه بخش بود و ضربه دقیقه توسارت به گوشه دروازه یوونتوس رفت تا لیون از رقیب نامدارش پیش افتد.

 

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو از فاصله قابل توجهی تصمیم به ضربه زدن گرفت، اما ضربه او راهی به دروازه لیون نیافت تا نیمه نخست در شرایطی که یوونتوس هرگز نمایش خوبی ارائه نداد، با برتری 0-1 لیون به اتمام برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم یوونتوس مالک توپ و میدان بود، اما دفاع مسحتکم لیون به این تیم اجازه خلق موقعیت نمی داد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

 

در دقیقه 68 و روی پاس تماشایی الکس ساندرو، یوونتوس صاحب موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه پائولو دیبالا از فاصله ای نزدیک با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه لیون به بیرون رفت.

 

در ادامه و روی ارسال آرون رمزی، پائولو دیبالا باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه والی پائولو دیبالا از فاصله ای قابل توجه از کنار دروازه لیون به بیرون رفت.

 

در دقیقه 85 رونالدو در محوطه جریمه لیون متوقف شد، اما داور روی این صحنه مشکوک اعتقادی به پنالتی نداشت. دو دقیقه بعد و روی حرکت تماشایی دیبالا، ایگواین تا آستانه زدن گل تساوی یوونتوس پیش رفت، اما ضربه او با حداقل اختلاف از کنار دروازه لیون رد شد. در ثانیه های پایانی اتفاقی روی دروازه ها رخ نداد تا لیون در نهایت 0-1 یوونتوس را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها