کد خبر : 1670949 | 08 اسفند 1398 ساعت 10:36 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقا یحیی بخت مربیان را باز می کند

همقطاران سابق، یکی یکی روبروی گل محمدی

سرخ پوشان امروز برابر تیم شهرخودرو به میدان می روند. دیداری که در آن یحیی گل محمدی پس از ساکت الهامی حالا باید روبروی دومین هم نیمکتی! سابق خود بایستد.

همقطاران سابق، یکی یکی روبروی گل محمدی 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها امروز باید روبروی تیم شهرخودرو بایستند. تیمی که این روزها یکی از نمایندگان ایران در آسیا نیز به شمار می رود و در این میان اما جذاب ترین اتفاق رویاروی یحیی گل محمدی با این تیم است. 

 

سرمربی یک فصل و نیم اخیر شهرخودرویی ها که با این تیم توانست مجوز آسیایی شدن را بگیرد حالا باید برابر سرپرست سابق خود بایستد. او در حالی امروز روبروی مجتبی سرآسیایی قرار خواهد گرفت که چند هفته پیش و در جریان دیدار برابر تراکتور هم در مقابل دستیار سابق خود یعنی ساکت الهامی ایستاد و البته با برتری به کار خود پایان داد. 

 

نکته جالب توجه درباره آقایحیی و دستیارانش این است که هر کدام از نفراتی که به عنوان کمک گل محمدی روی نیمکت تیمی نشست در دوران حضور در کنار وی آخرین سال دستیاری خود را گذراند و پس از آن تبدیل به سرمربی شد. 

 

مجتبی حسینی که سال ها در کنار گل محمدی در صبا، پرسپولیس و ذوب آهن حضور داشت در نهایت به عنوان سرمربی ذوبی ها، اکسین البرز و حالا مس کرمان فعالیت می کند. ساکت الهامی که فصل قبل به عنوان دستیار آقایحیی در شهرخودرو بود در حال حاضر سرمربی تیم تراکتور است، مجتبی سرآسیایی هم که به عنوان سرپرست شهرخودرو در کنار این مربی بود اکنون تبدیل به سرمربی این تیم شده است و حالا هم اخباری مبنی بر پیشنهادی برای حمید مطهری برای سرمربیگری در لیگ برتر به گوش می رسد که در صورت قطعی شدن آن بیجا نیست اگر بگوییم آقا یحیی بخت دستیاران خود را باز می کند.

دیدگاه‌ها