کد خبر : 1671140 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:01 | 183.1K بازدید | 0 دیدگاه

گربه دستش گوشت نمی رسه می‎گه بو می‌ده

ضدحمله گل‌محمدی به زنوزی و حمیداوی!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از اتمام نشست مطبوعاتی امروز از حرفهای مطرح شده علیه پرسپولیس انتقاد کرد.

ضدحمله گل‌محمدی به زنوزی و حمیداوی!

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ، یحیی که روبه روی خبرنگاران نشسته بود در تحسین شاگردانش گفت نحوه عملکرد آنها در دیدار مقابل شهرخودرو آموزنده است:پیش بینی بازی سختی را می‌کردیم. ما به بازیکنان گفتیم که این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و دیدیم که بازیکنان با تمرکز بالا، عملکرد خوبی از خودشان ارائه دادند.

 

او ضمن انتقاد از داور در صحنه گل حریف گفت : قبل از گل شهرخودرو  خطا اتفاق افتاده بود اما بعد از گلی که خوردیم، بازیکنان تمرکز خود را از دست ندادند و روی دفاع خوب، روی یک حمله به گل رسیدیم. در ادامه ما به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم. بازی مقابل شهرخودرو کار سختی است  و دوست داشتیم این پیروزی را مقابل هواداران به دست بیاوریم که بیماری کرونا مانع از این اتفاق شد. امیدوارم در بازی‌های بعد با همین قدرت بازی کنیم.


از گل محمدی درباره موضوع مالکیت توپ سوال شد که او جواب داد : وقتی تیم روان بازی می‌کند، نیازی به تعویض نیست. بازیکنان در زمین کیفیت خوبی داشتند. برخی فکر می‌کنند هر تیمی که بیشتر مالک توپ باشد، پیروز میدان است. شرایط هر بازی متفاوت است و باید طبق وضعیت بازی تصمیم گرفت. آمار را باید بر اساس روند بازی تحلیل کرد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر تاکتیک و تغییر پست وحید امیری و مهدی ترابی که کارایی بیشتری داشتند و آیا این تفکر ایده‌آل اوست، گفت: تغییر تاکتیک نبود و فقط در پست مهاجم جابه‌جایی داشتیم. امیری امروز مهاجم بود و خیلی عالی بازی کرد و همه بازیکنان عالی بودند. تمرکز بالایی داشتند و می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند.

 

1481934

 

سرمربی پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که شما زودتر قهرمان میشوید یا لیورپول، گفت: لیورپول که قهرمان شد! فوتبال قابل پیش بینی نیست و تا زمانی که جام قهرمانی را به دست‌مان نبینیم، نباید درباره قهرمانی صحبت کنیم. اینکه بخواهیم درباره قهرمانی حرف بزنیم، کار غیرحرفه ای انجام دادیم.

 


او درباره حکم کمیته انضباطی نسبت به شهرخودرو و  درباره اتهاماتی که به پرسپولیس زده می‌شود، واکنش نشان داد و خطاب به مدیرسابقش  گفت :  هرکسی به خودش اجازه می‌دهد درباره این بحث‌ها اظهار نظر کند، باید مدرک بیاورد. اینکه من هم صحبت کنم و بگویم قهرمانی فلان تیم در آن سال مهندسی شده بوده، اول از همه بار حقوقی دارد. وقتی خیلی راحت درباره این مسائل صحبت می‌کنند، باید جوابگو هم باشند نه اینکه خیلی راحت بدون مدرک صحبت کنند. چیزی که من داخل تیم دیدم، این بوده که بازیکنان، مدیریت و تمام عوامل داخل تیم با جان و دل برای تیم و هواداران کار می‌کنند.


واقعیت این است ما و بازیکنان‌مان مزد کار کردن و زحمت کشیدن و حمایت هواداران را می‌گیریم. بازی‌های با کیفیتی انجام می‌دهیم و پیروز می‌شویم. یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید گربه دستش به گوشت نمی‌رسد، می‌گوید بو می‌دهد. آنها دست‌شان به جام نمی‌رسد و می‌آیند درباره تیم قهرمان و تیم‌های دیگر صحبت می‌کنند. این بحث‌هایی است که بار حقوقی دارد و باید در خصوص این مسائل باشگاه طرح شکایت کند. خیلی راحت می‌توان این افراد را به دادگاه کشاند و راحت صحبت کردن درباره دیگر تیم‌ها بدون مدرک، کار درستی نیست.

 

 سرمربی پرسپولیس در پایان حرفهایش هم صحبتهای خود را متوجه مالک تراکتور کرد و گفت: صحبت‌هایی هم شده بود در خصوص نام پرسپولیس که باید بگویم، همه ما ایرانی هستیم و اگر کمی تاریخ خوانده باشیم، پرسپولیس از اصیل‌ترین نام‌های این مرز و بوم است. پرسپولیس هویت بزرگی است و خیلی راحت نباید درباره این مسائل صحبت کرد. راحت تهمت زدن و حرف نامربوط زدن، جای سؤال دارد.

دیدگاه‌ها