کد خبر : 1671153 | 08 اسفند 1398 ساعت 21:37 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اختلاف قهرمان می‌شویم که نگویند مهندسی شده؛

بیرانوند: ماسک به من ندادند، فهمیدم مردم چه می‌کشند

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس می گوید یحیی او را به فوتبال ایران معرفی کرده و حالا از تصمیم او که نیمکت نشینش کرده، ناراحت یا عصبانی نیست.

بیرانوند: ماسک به من ندادند، فهمیدم مردم چه می‌کشند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل شهرخودرو مقابل خبرنگاران ایستاد و در پاسخ به سوالی که از او در مورد نقش ویلموتس در انتقالش به بلژیک پرسیده شد، گفت: ( ویلموتس ) با من در تماس نبود ولی احتمالا چون یکی از مربیان بزرگ بلژیک است با او مشورت کرده اند.

 

از بیرانوند در مورد ماجرای ماسک و اینکه نتوانسته ماسک بخرد پرسیدند که او با خنده به این سوال اینگونه پاسخ داد: من رفتم ماسک بگیرم ولی ندادند. با لباس پرسپولیس هم رفتم ولی ندادند. واقعا آن زمانی که به من ندادند، به فکر مردم بودم. وقتی برای ما اینطوری است، شرایط برای مردم خیلی سخت است.

 

سوال بعدی در مورد مشکلات متعدد مردم ایران در این روزها از سیل، زلزله و ویروس کرونا بود که او باز هم با شوخی گفت که همه این‌ها با هم جلسه گذشته‌اند که ما را اذیت کنند و با لحنی جدی ادامه داد: در کل می گویم که ما ایرانی ها خیلی قوی هستیم و از سیل تا زلزله گرفته و همینطور این ویروس را شکست می دهیم.


بیرانوند در مورد نیمکت نشینی اش بیان کرد: یک بازی رفتیم روی نیمکت. چقدر بازی کنم دیگر.


او که در دوران کالدرون هم نیمکت نشین شده بود و این نیمکت نشینی با عصبانیت او مواجه شده بود، در مورد اینکه حسش نسبت به نیمکت نشینی توسط یحیی چگونه است، توضیح داد: ببینید نه. آقای گل محمدی من را به فوتبال معرفی کرده است و حالا هم صلاح دیده است که بازی نکنم بعد از بازی با الشارجه. از زمانی که به پرسپولیس هم آمدند، بازی های خوبی انجام دادم مقابل تراکتور، نفت آبادان، استقلال، حتی خود الشارجه. گل هایی هم خوردیم که مشکوک بود و شاید تمرکزم را از دست دادم. اما امروز اتفاقی افتاد که تمرکزم را به دست بیاورم و امیدوارم در آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

 

سوال آخر از گلر ملی پوش پرسپولیس این بود که مالک شهرخودرو در مصاحبه ای از مهندسی کردن اتفاقات برای قهرمانی پرسپولیس صحبت کرده بود. بیرانوند در این مورد عنوان کرد: بازیکن سایپا هم همینطور بوده است؛ صادق بارانی. پرسپولیس الان 4 سال است واقعا قدرتی به دست آورده که خیلی تیم ها آرزوی مساوی کردن با ما را دارند. واقعا این را جدی می گویم. امیدوارم امسال با اختلاف قهرمان شویم که نگویند مهندسی شده است. اگر خواستند سه امتیاز به آنها می دهیم تا کمک کنیم و باز هم قهرمان شویم. پرسپولیس امسال خیلی قوی است. همین کادر اگر در سال های آینده هم بماند، می تواند موفق شود.

 

 

دیدگاه‌ها